×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | اتخاذ شیوه‌های جدید مصرف، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پاون ، رضا اردکانیان  در آئین پایانی دومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) اظهار داشت: برای ما توفیقی است که حداقل سالی یک بار به مناسبت روز خبرنگار گرد هم می‌آییم و با نگاهی به پشت سر، عملکرد سال را در راستای انجام وظایفی که بر عهده داریم و کار مشترکی که بویژه در این روز‌ها در صحنه خدمت رسانی به مردم، آگاهی‌رسانی و افزایش تاب‌آوری جامعه بر عهده ماست، مرور می‌کنیم.

وی افزود: ما از نتیجه این بازدهی و مرور هم انرژی می‌گیریم و هم انگیزه‌هایمان افزایش پیدا می‌کند و این که مسیر پیش رو را بویژه امسال در سال پایانی خدمتگذاری دولت تدبیر و امید با کمک همدیگر در جهت خدمت‌رسانی موثر به هموطنان طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وزیر نیرو گفت: شرایطی که امروز ملت ایران در حال سپری کردن است، در تاریخ سیاسی ثبت و ضبط خواهد شد.

اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرویی‌ها در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آن‌ها ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.

افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور

وی با اشاره به افزایش ۴ درصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

اردکانیان گفت: این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم صورت گرفته است.

وزیر نیرو گفت: از تحریم‌ها استقبال نمی‌کنیم و هر روز به دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم و اکنون که تحمیل شده همه فراست‌های خود را به کار می‌گیریم و هر عادت خوبی در زمینه زیست محیطی پیدا کنیم آن را در جامعه نهادینه می‌کنیم.

تدوین لایحه جدید قانون جامع آب از هفته آینده به بحث گذاشته می‌شود

وزیر نیرو همچنین گفت: از یکشنبه هفته آینده کار مشترکی را ابتدا در سازمان دولت و سپس خارج از سازمان دولت به بحث می‌گذاریم و آن بحث تدوین لایحه جدید قانون جامع آب است.

اردکانیان یادآوری کرد: ۴۰ سال پیش بعد از پیروزی انقلاب موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس وقت بود؛ البته این قانون، مختص دوره‌ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می‌کنیم.

وی گفت: بر همین اساس، پایه قانونی را که بتواند دهه‌های پیش رو را پاسخگو باشد خواهیم گذاشت و به لحاظ ساختاری هم سعی می‌کنیم اقتضائات و الزامات مدیریت‌های مبتنی بر حوضه آبریز را فراهم کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.