×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اتصال به پنجره ملی خدمات کمتر از ۴۸ ساعت

عیسی زارع پور درگفتگوبا خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: در قانون بودجه امسال به تمامی دستگاه‌ها تکلیف شده که تا پایان شهریور ماه پنجره خدمات دولت هوشمند خود را راه اندازی و یک سوم خدمات خود را بدون مراجعه حضوری و به شکل برخط و هوشمند به مردم ارائه کنند. 

وی افزود: ما نیز مکلف شدیم تا دی ماه پنجره ملی خدمات را راه‌اندازی کنیم تا پنجره‌ها به یکدیگر متصل شوند و مردم از طریق یک درگاه واحد تمامی خدمات دولتی را دریافت کنند، ما این پنجره را در اردیبهشت ماه و پیش از موعد قانونی راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر هر دستگاهی که پنجره واحد خود راه‌اندازی کند، ظرف کمتر از ۴۸ ساعت می‌تواند به پنجره ملی خدمات متصل شود.

عضو کابینه سیزدهم اضافه کرد: حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ دستگاه باید به این پنجره متصل شوند که خوشبختانه حدود ۲۴ دستگاه متصل شده‌اند و هر هفته ۲ تا ۳ دستگاه جدید به آن متصل می‌شوند. زارع‌پور با بیان اینکه هرچند موعد قانونی شهریور ماه است، اما جنب و جوش خوبی برای اتصال وجود دارد، ادامه داد: دستگاه‌های اصلی متصل شده‌اند؛ وزارت نیرو، وزارت کشور و سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی متصل شده‌اند.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در حال حاضر در مرحله اتصال هستیم و درگام بعدی باید به موضوع کیفیت خدمات رسیدگی کنیم و امیدواریم تا پایان شهریور اتفاق‌های خوبی بیفتد و مردم بتوانند بدون مراجعه به دستگاه‌های اجرایی برخی خدمات خود را دریافت کنند. این موضوع زمینه‌ای برای تکریم مردم، از بین رفتن فساد و امضا‌های طلایی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.