×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ایرالکو در راستای تأمین بخشی از برق مصرفی خود، به جد، پیگیر راه‌اندازی مولد اضطراری برق است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران، دکتر میراشرفی سرپرست مدیریت عامل شرکت آلومینیوم ایران در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: در حال حاضر در کشور ما تولید با چالش‌های متعدد مواجه است و این در حالی است که دو مؤلفه اصلی دولت رفاه، یعنی خدمتگزاری و پاسخگویی، در سایه حمایت از تولید محقق می‌شوند.

وی در ادامه افزود: تولید در ایرالکو وابسته به موارد متعددی است که واردات مواد اولیه، تأمین انرژی برق و تأمین ارز؛ از جمله مهمترین آنها می‌باشد که با وجود تحریم‌های ظالمانه، مشکلات کاهش آمپر در فصل تابستان و مدت زمان طولانی تأمین ارز مورد نیاز؛ بروز معضلات بسیار جدی در راه تحقق و استمرار تولید این شرکت مادر صنعتی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، مباحثی همچون: جریمه‌ها، مالیات، تأمین منابع انرژی و … تولید را به امری بسیار سخت و پیچیده تبدیل نموده است؛ و این در حالی است که تولیدکننده می‌بایست فقط دغدغه تولید را داشته باشد، نه مسائل حاشیه‌ای و غیر مرتبط را.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایرالکو در راستای تأمین بخشی از برق مصرفی خود، به جد، پیگیر راه‌اندازی مولد اضطراری برق است و این مهم با حمایت مجموعه‌های خدمت‌رسان و هزینه‌ای بالغ بر یک هزار میلیارد تومان، ایجاد خواهد شد که انتظار می‌رود در راستای حمایت از تولید، مسئولان امر در این مسأله‌ی حیاتی، همکاری‌های لازم را در سالی که رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) آن را ” سال مهار تورم و رشد تولید” نامیدند، مبذول دارند.

دکتر میراشرفی یکی دیگر از مسائل مهم صنایع بزرگ را مسائل زیست محیطی آنها برشمرد و افزود: اقدامات متعددی در ایرالکو صورت گرفته که امروز شاهد استاندارد بودن موارد زیست محیطی این شرکت با تأیید اداره کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی هستیم.

وی افزود: اهتمام شرکت آلومینیوم ایران همواره در کنار استمرار تولید و حفظ اشتغال پایدار؛ رعایت استانداردهای زیست محیطی بوده است.

سرپرست مدیریت عامل ایرالکو همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی ایرالکو عنوان نمود و تشریح کرد: آنچه در عمل هویداست، فاصله‌ی بسیار زیاد ایرالکو با مجموع شرکت‌های فعال استان مرکزی در مبحث عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است و قطعا ایرالکو در این زمینه برترین عملکرد را در سطح استان داشته است.

تجارت گردان | ایرالکو در راستای تأمین بخشی از برق مصرفی خود، به جد، پیگیر راه‌اندازی مولد اضطراری برق است

در ادامه دکتر عین‌القضاتی و اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر اراک بعد از بازدید از نمایشگاه دائمی محصولات ایرالکو و همچنین بازدید از خط ۲۰۰ کیلو آمپری بر حفظ تعامل سازنده شورای اسلامی کلان‌شهر اراک با مجموعه بزرگ و معظم ایرالکو که بالاترین حجم جامعه کارگری استان را به خود اختصاص داده است تأکید نمودند و افزودند: ما آمادگی داریم تا در تمامی مسائلی که به این شورا مرتبط می‌شود همکاری نماییم تا ایرالکو کما فی السابق در اشتغال و رونق اقتصادی استان و کشور دغدغه‌ای نداشته باشد. اعضای شورای اسلامی کلان‌شهر اراک سپس ذکر این نکته را ضروری دانستند که ایرالکو بخشی جدایی ناپذیر از هویت اقتصادی، صنعتی و فرهنگی کلان‌شهر اراک است و حذف دغدغه‌های جانبی می‌تواند کمک شایانی به استمرار تولید این شرکت مادر صنعتی داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.