×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از «سیامکو»

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی ضمن استقبال از ایجاد زمینه و شرایط مجدد تولید در سایت سیامکو، تصریح کرد: سرمایه گذاری هایی که در این سایت تولیدی صورت گرفته به دلیل شرایط نا امن سوریه راکد مانده بود که با پایان یافتن این دوره و بهبود شرایط و رفع موانع، امکان فعالیت مجدد تولیدی فراهم می شود.
وی با بیان این که راه اندازی خط تولید خودرو در کشور دوست و برادر سوریه مصداق بارزی از همکاری های صنعتی طرفین است، اظهار کرد: راه اندازی این سایت تولیدی با استقبال مردم این کشور همراه شده بود و در حال حاضر نیز با تعامل و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری، امکان بازگشت به دوران قبل و ایجاد بهره وری در این وجود خواهد داشت.
عظیمی با اشاره به امکان فعال سازی ظرفیت های ایجاد شده در سیامکو، گفت: این سایت تولیدی بزرگ ترین سایت تولیدی ایران خودرو در خارج از کشور است که باید با احیای ظرفیت های ایجاد شده در آن زمینه سودآوری سرمایه گذاری های صورت گرفته فراهم شود. 
گفتنی است، سایت تولیدی ایران خودرو در سوریه که به نام «سیامکو» شناخته می شود، در سال ۱۳۸۵ با ظرفیت تولیدی ۱۰ هزار دستگاه خودرو افتتاح شد که مهم ترین محصول تولیدی در آن سمند بوده است. در حال حاضر دو طرف ایرانی و سوری در حال رایزنی برای فعال سازی مجدد این سایت و تولید محصولات متنوع گروه صنعتی ایران خودرو هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.