×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بانک توسعه تعاون بانکی جوان کارآمد و در خدمت تعاونگران کشور

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، وفایی مدیر شعب استان مرکزی بانک را جوان ، پویا ، کارآمد و در خدمت تعاون گران دانست و تلاش برای طراحی و ارائه محصول و خدمات بر اساس نیاز تعاونی‌ها را از اقدامات بانک در جهت رضایت مشتریان دانست.

مدیر شعب استان مرکزی بابیان اقدامات صورت گرفته در راستای پرداخت تسهیلات حمایتی مخصوصاً تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اعلام کرد : بانک توسعه تعاون استان مرکزی با تمام توان آماده ارائه خدمات مطلوب به بخش تعاون جهت اعتلای این بخش هست.

وی از بانک به‌عنوان بازوی حمایتی بخش تعاون نام برد و خاطرنشان کرد با تقویت این بخش زمینه پیشرفت در جامعه فراهم خواهد شد.

در ادامه وفایی ضمن ارائه گزارش از وضعیت بانک در بخش‌های جذب منابع ، پرداخت تسهیلات ، وصول مطالبات و ….. افزایش سطح تعاملات فی‌مابین بانک و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی را خواستار شد.

سام دلیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز تقویت توان مالی بانک توسعه تعاون استان مرکزی را از اهداف اداره کل دانست و افزود : با تقویت منابع مالی بانک شاهد رشد در بخش‌های تولید به‌ویژه تعاونی‌های از طریق پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت خواهیم بود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.