×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
بانک توسعه تعاون حامی ظرفیت های صنعتی آذربایجان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی، ناصر اسدی روز گذشته در دیدار مدیر عامل جدید شرکت چرخشگر افزود: بانک توسعه تعاون با وجود جوان بودن ولی خدمات بسیار ارزنده ای در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان ارائه داده است.

وی ادامه داد: تنوع و سرعت ارائه خدمات یکی از مهمترین ویژگی های بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشور به شمار می رود.

اسدی با بیان اینکه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، بانک توسعه تعاون یکی از رسالت های خود را حمایت ویژه از تولید قرار داده است، اعلام کرد: این بانک درصدد است با افزایش ظرفیت های حمایتی خود به یکی از بانک های پیشرو در این حوزه تبدیل شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اضافه کرد: انواع تسهیلات بانکی، خدمات ارزی و LC همچنین ارائه تسهیلات ارزان قیمت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی همچنین ارائه خدمات متنوع الکترونیکی از جمله ظرفیت های بانک توسعه تعاون به شمار می رود.

در ادامه این دیدار علی اکبر عمرانی ارسی مدیرعامل جدید شرکت چرخشگر نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص همکاری با بانک توسعه تعاون اشاره کرد.

گفتنی است شرکت چرخشگر برترین شرکت منطقه درتولید وتامین گیربکس و فرمان خودروسازان با مشارکت برترین برندهای جهانی است.تولید،مونتاژو بازرگانی انواع گیربکس،فرمان و قطعات یدکی خودروهای تجاری و سواری از جمله شاخص ترین تولیدات این شرکت به شمار می رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.