×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
«بخارست» در صدر جدول فروش روزانه؛ چرا کمدی اطیابی کمتر از انتظار می‌فروشد؟

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی بخارست از روز سه‌شنبه به روی پرده رفت اما بخت با این فیلم یار نبود و تنها پس از ۳ روز نمایش این فیلم که در تهران صورت گرفت، سینماها به دلیل اغتشاشات، یا تعطیل شدند و یا از سانس‌های خود کاستند.

این اتفاقات سبب شد تا بخارست نتواند آن‌طور که از آن انتظار می‌رفت، افتتاحیه باشکوهی داشته باشد. مسعود اطیابی نیز در همان روز نخست اعلام کرد که اکران رسمی این فیلم از روز جمعه خواهد بود.

فروش ۴۵۵ میلیون تومانی در یک روز تعطیل پاییزی

در روز گذشته (جمعه)، بخارست بر تعداد سالن‌های شهرستان خود افزود و موفق شد با جذب ۱۲ هزار و ۲۰۰ مخاطب، طی ۵۴۴ سانس، فروشی معادل ۴۵۵ میلیون تومان را تجربه کند. با این فروش، مجموع گیشه این فیلم به ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بخارست با این فروش، به صدر جدول فروش روزانه سینماهای کشور رسید و این فروش در حالی بود که روز گذشته یک روز تعطیلی پاییزی بود که بسیاری از مخاطبان، از خانه بیرون نیامدند و در نتیجه، سینماها، روز نسبتا خلوتی را پشت سر گذاشتند.

«بخارست» در صدر جدول فروش روزانه؛ چرا کمدی اطیابی کمتر از انتظار می‌فروشد؟

ثانیا، تعداد سالن‌های شهرستان بخارست، هنوز به آن میزان موردنظر نرسیده است و فیلم، همچنان در برخی از شهرهای کشور به روی پرده نرفته است و تمرکز فروش این فیلم، همچنان بر روی تهران است که این اتفاق، طی روزهای آینده، به‌تدریج رخ داده و گستردگی نمایش این فیلم بیشتر می‌شود.

ثالثا، هنوز موارد تبلیغاتی فیلم آماده نشده است. قرار بود همزمان با آغاز نمایش این فیلم، تیزرهای تلویزیونی و تبلیغات محیطی فیلم آغاز شود که این موارد، همچنان اجرایی نشده و فیلم به شکلی چراغ خاموش به پروسه اکران ورود کرده است.

فروش بخارست در شرایط کنونی، حدود یک‌سوم انتظارات استاین ۳ مورد سبب شده تا آن استقبالی که از اکران بخارست مورد انتظار بود، همچنان محقق نشود. در چنین شرایطی، تبلیغات زبانی مخاطبان، سبب بیشتر شدن تعداد مخاطبان این فیلم خواهد شد.

بنابراین فروش بخارست در شرایط کنونی، حدود یک‌سوم انتظارات است که این امیدواری وجود دارد که از سه‌شنبه این هفته، فروش روزانه این فیلم، مرز ۱ میلیارد تومان را رد کند.

در کمدی بخارست، حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی بازی کرده‌اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.