×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برای موفقیت راهی را می یابیم یا راهی را خواهیم ساخت

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حمید رضا بنی کریم مدیرعامل گروه صنعتی پانل مهدی و پژوهشگر صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران حاضر در غرفه این گروه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان گفت: گروه تولیدی صنعتی پانل مهدی، با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان ، در جهش تولید و اعتلای کالای ایرانی با استفاده از مواد اولیه ۱۰۰ درصد ایرانی و بدون نیاز به واردات ، محصولات پیش ساخته را در سطح کیفیت جهانی تولید و عرضه و امسال با تمام محدودیت های بیماری کرونا و تحریم ها ، ظرفیت تولیدات خود را ۴۰۰ درصد افزایش داده و سبد کالایی خود را تکمیل کرده که در خاورمیانه کاملترین را دارا می باشد.

وی ادامه داد: استفاده از محصولات پیش ساخته در صنعت ساخت ساختمان ها باعث کاهش قیمت تمام شده می شود همچنین در خصوص اشتغال زایی این گروه اشتغال ۱۰۰۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد نموده و برنامه اعطای نمایندگی را نیز راه اندازی کرده است.

بنی کریم در مورد صادرات گفت: محصولات این گروه به چندین کشور صادر می‌شود در مجموع باید بگویم حدود ۳۰ درصد از تولیدات ما به صادرات اختصاص داده شده که البته در برنامه های سال آینده صادرات به کشورهای آسیای میانه و شمال آفریقا را نیز داریم.

وی در خصوص مواد اولیه گفت در گذشته ما نیاز به مواد اولیه داشتیم که از خارج وارد می شد ولی امروز بومی سازی را اجرایی کرده و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کردیم که بتوانیم محصولات با کیفیت داشته و ما نیز از محصولات داخلی آنها را استفاده می کنیم و همچنین در خصوص تکمیل سبد کالایی ادامه داد، تولید کنندگان پیش ساخته معمولاً یک یا دو نوع از محصولات را تولید می کنند اما گروه صنعتی ما هر چهار نوع تولیدات را ایجاد کرده و تولید می نماید وحتی به سفارش مشتری محصول متناسب را ارائه می کنیم.

وی در خصوص سهم بازار گفت ۲۵ درصد سهم بازار کشور در اختیار این گروه است و هدف گذاری کرده ایم که ۴۰ درصد را در اختیار بگیریم.

در مورد توسعه نمایندگی ها هدف اول اشتغال زایی مولد بوده است ضمن این که اپلیکیشن انحصاری فروش محصولات پیش ساخته را نیز طراحی کرده ایم و در اختیار دوستان نمایندگی گذاشته و نمایندگی این شرکت را به آنها اعطا می کنیم البته همه این موارد مستلزم حمایت دولت بوده تا شرایط مناسب برای همکاری با کشورهای دیگر از طریق دولت انجام شود ما نیاز به این حمایت‌ها داریم که راه را برای ما هموار کنند و بتوانیم با وجود همه تحریم های جهانی این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی پانل مهدی به شعار گروه اشاره نمود و اینگونه آن را بیان کرد که «ما راهی را می یابیم یا راهی را خواهیم ساخت».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.