×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانی: فکری می‌داند کار سختی در استقلال پیش رو دارد

«شاهین بیانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در سال‌های اخیر همواره با مشکل مدیریتی روبرو بوده و هر وقت باید این تیم برای شروع مسابقات آماده شود تغییرات زیادی رخ داده است. این عمل باعث می‌شود تا زمان از دست رفته و آنها فرصت خوبی را برای آماده‌سازی از دست بدهند.
وی افزود: پیش از آغاز لیگ بیستم نیز اتفاقات تکراری برای استقلال رخ داد و پس از اینکه فرصت خوبی از دست رفت سرپرست مدیرعاملی و سرمربی انتخاب شدند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: محمود فکری از آن دسته استقلالی‌هاست که سال‌ها در جمع آبی‌پوشان حضور داشته و کاپیتان این تیم بوده است به همین علت انتخاب خوبی برای سپردن سکان هدایت استقلال به دست وی بود.
بیانی تصریح کرد: فکری به خوبی می‌داند روزهای دشواری در استقلال پیش رو دارد و انتظارات از او به عنوان سرمربی استقلال بالاست و باید این تیم را به جایگاهی برساند که رضایت هواداران را جلب کند.

وی تاکید کرد: بازگشت استراماچونی یک نمایش از سوی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال بود تا ضعف‌های مدیریتی وی پوشانده شود. از روز اول مشخص بود این مربی ایتالیایی هرگز به ایران باز نخواهد گشت.
کاپیتان اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در لیگ بیستم می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد به شرطی که در هفته‌های ابتدایی لیگ امتیازات راحتی را از دست ندهد.
شاهین بیانی کاپیتان اسبق باشگاه استقلال است.
بیانی از جمله بازیکن‌هایی بود که همراه با تیم استقلال به عنوان کاپیتان در سال ۱۳۷۰ قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد.
وی ۱۵ سال برای استقلال بازی کرد و در روز هجدهم مهرماه سال ۱۳۷۴ در یک بازی دوستانه که باشگاه به مناسبت خداحافظی وی، مقابل تیم ملی سنگاپور ترتیب داده شده بود از فوتبال خداحافظی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.