×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۷ تیر , ۱۴۰۴
تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر پایداری سرویس های فناوری اطلاعات بانک

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این بازدید ضمن عرض خداقوت به همکاران بخش های مختلف فناوری اطلاعات بانک، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به مشتریان و احاد جامعه را خواستار شد.

وی با بیان این نکته که میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات با اهمیت است، گفت: ارتقا و تقویت زیرساخت‌ها، تسریع فرآیندها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است. 

نجارزاده همچنین در ادامه نیز روند تکمیل و توسعه زیر ساخت های بانک را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید محمد نجف زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، بر افزایش تعداد همکاران کشیک جهت افزایش رضایتمندی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانک تأکید کرد.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که در ماه های پیش رو با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای فناوری اطلاعات بانک، سبد محصولات دیجیتال بانک توسعه یابد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.