×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
تعداد دستگاه‌های SmartThings Find سامسونگ به ۳۰۰ میلیون رسید

این افزایش به عنوان نقطه عطفی در رشد و توسعه سرویس SmartThings Find سامسونگ محسوب می‌شود چرا که از اواسط (جولای) سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه جدید به برنامه SmartThings Find اضافه شده که رشدی ۱٫۵ برابری را تنها طی ۱۰ ماه نشان می‌دهد. به کمک این رشد سریع، کارآیی و توانایی سرویس مکان‌یابی دستگاه‌ها هم بیش از پیش ارتقا یافته است. هر دستگاه ثبت شده جدید به معنای افزایش توانایی سرویس مکان‌یابی SmartThings Find است و با تعداد دستگا‌ه‌های بیشتر، عملکرد و کارآیی این سرویس هم قوی‌تر می‌شود.  

جائه‌یون جانگ، مدیر بخش SmartThings شرکت سامسونگ در این باره گفت : «ما از مشاهده رشد سریع SmartThings Find بسیار خوشحالیم. اکوسیستم دستگاه متصل ما امکانات جدید و مزیت‌های خوبی را برای کاربران SmartThings Find فراهم می‌کند تا بتوانند ضمن کاهش اضطراب‌ها و نگرانی‌های ناشی از گم‌شدن دستگاه‌ها، به خوبی از ایمن بودن وسایل خود آگاه باشند. براین اساس ما عمیقا خود را به استفاده امن و مطمئن از این فناوری‌ها متعهد می‌دانیم و به همین دلیل SmartThings Find دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای برای حفظ حریم خصوصی و محافظت از داده‌های کاربران در جهت مقابله با سوءاستفاده‌های احتمالی است. ما همچنین در حال انجام‌ همکاری‌های مختلف برای ارتقای سطح امنیتی این سرویس هستیم».   

SmartThings Find این توانایی را دارد تا در زمانی سریع و کوتاه، انواع مختلف دستگاه‌های گلکسی سامسونگ شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های بادز را مکان‌یابی کند. علاوه بر این لوازمی مثل کلید، چمدان، کوله‌پشتی و… که دارای تگ‌های گلکسی SmartTag یا SmartTag+ هستند نیز با این سرویس پیدا می‌شود. 

آرامش خاطر با راحتی و امنیت

امنیت و حریم خصوصی جزو اولویت‌های اصلی سامسونگ در هر برنامه و خدماتی است. برای افزایش سطح محافظت از اطلاعات مهم و حیاتی، سرویس SmartThings Find داده‌های کاربر را رمز‌گذاری می‌کند و به منظور افزایش هر چه بیشتر مراتب حفاظتی، آنها را در پلتفرم فوق امنیتی دستگاه‌های گلکسی یعنی Samsung Knox پیاده‌سازی می‌کند.    

در واقع اطلاعات مربوط به مکان یک دستگاه، فقط با اجازه کاربر با افراد دیگر به اشتراک گذاشته می‌شود، همچنین شناسه دستگاه (ID) هر ۱۵ دقیقه تغییر می‌کند و اطلاعات آن به شکل ناشناس ذخیره می‌شود. 

کاربران اندروید و iOS به کمک قابلیت Search for unknown tags near you می‌توانند به راحتی و به صورت دستی تگ‌های ناشناخته‌ نزدیک خود را شناسایی کنند. این قابلیت امکان مشاهده قدرت سیگنال تگ‌ها را به کاربر می‌دهد تا فرد از میزان فاصله خود با تگ باخبر شود. کاربر می‌تواند در صورت نیاز برخی تگ‌های خاص خود را با عنوان «امن» شناسایی کند.  

کاربران گلکسی می‌توانند به کمک قابلیت Unknown tag alerts در سرویس SmartThings Find امنیت خود را افزایش دهند و جلوی سوءاستفاده احتمالی از موقعیت مکانی خود را بگیرند. در این قابلیت چنانچه تگ ناشناخته‌ای شناسایی شود، یک اعلان برای کاربر در مورد ردیابی غیرمجاز ارسال می‌شود.

برای فعال کردن این قابلیت کافیست در بخش Find اپلیکیشن SmartThings گزینه Life را پیدا کرده و در منوی تنظیمات قابلیت Unknown tag alerts را فعال کنید و یا تگ‌های ناشناخته را به صورت دستی جست‌وجو کنید. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.