×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تقاضا برای خرید بلیت بالا رفت/ هیچ پرواز فوق العاده‌ای برقرار نمی‌کنیم

به گزارش تجارت گردان ، محمد ذیبخش در گفت وگو با ایلنا درباره وضعیت پروازها با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای و عید قربان اظهار داشت: هیچ تغییری در برنامه پروازها نخواهیم داشت و پروازها طبق برنامه انجام می‌شوند.

وی ادامه داد: محدودیتی برای جابه جایی مسافران با حمل و نقل عمومی و پروازها اعمال و اعلام نشده و  با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای استان تهران و البرز و همچنین عید قربان، تقاضا برای خرید بلیت افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: هر چند تقاضا برای خرید بلیت بالا رفته اما هیچ پرواز فوق‌العاده‌ای نخواهیم داشت و ناوگانی به پروازهای روتین اضافه نمی‌شود.

ذیبخش با اشاره به ادامه اجرای پروتکل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در سفرهای هوایی گفت: پروتکل پذیرش مسافر با ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما ادامه دارد و با ایرلاین‌های خاطی در اجرای این دستورالعمل‌ها برخورد شده و می‌شود.

وی افزود: همچنان فروش بلیت به مسافران بنا بر اطلاعات و داده‌های سامانه متصل به وزارت بهداشت است و مسافران از نظر سلامت دو بار (یک بار هنگام فروش بلیت و یک بار هم در فرودگاه) غربالگری می‌شوند تا جلوی ورود مسافران مبتلا به کرونا به پروازها گرفته شود.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.