×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
خدمات رسانی حج۱۴۰۱با هواپیمایی «هما» / درعملیات حج امسال از هواپیماهای جدید استفاده نخواهد شد

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری مشترک با موضوع حج تمتع ۱۴۰۱ که در روز شنبه ۲۱ خرداد برگزار شد، در پاسخ به سوال وزارت راه و شهرسازی، در مورد تمهیدات بهداشتی برای بازگشت حجاج به کشورگفت:کشور عربستان در مورد بیماری های واگیردار شرایط سخت گیرانه ای دارد و درستاد بیماری های واگیردار وزارت بهداشت کمیته ای تشکیل شده است. براساس تصمیماتی که در حین مناسک حج گرفته می شود متناسب با آن در برگشت حجاج تصمیم گیری می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه در خصوص اینکه در حج امسال آیا از هواپیمای جدید وارد شده استفاده خواهد شد، تصریح کرد:  در شرایط فعلی ۳۶۰ فروند هواپیما داریم که ۱۶۰ فروند هواپیما فعال هستند و در عملیات حج ۱۴۰۱ از هواپیماهای جدید استفاده نخواهد شد و هواپیماهای شرکت هما  خدمات رسانی خواهد کرد. 

در ادامه شمس الدین فرزادی پور سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مورد تأثیر پرواز های حج بر پرواز های داخلی و خارجی گفت:پروازهای حج بر پرواز های داخلی تاثیری ندارد و پروازها طبق برنامه انجام خواهند شد اما در مورد پروازهای خارجی  تاثیر دارد و راهکارهایی برای جبران این کمبودها از طریق به کارگیری از سایر ایرلاین ها در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.