×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
خرید و فروش خودرو در بازار آزاد به صفر رسید!

به گزارش تجارت گردان، سعید موتمنی رییس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر قیمت انواع خودرو ها‌ی موجود در بازار در هفته های گذشته بسیار بالا و سلیقه‌ای اعلام می‌شود  به همین سبب معامله‌ای در بازار انجام نمی‌شود و قیمت مشخصی برای خودرو وجود ندارد.

او افزود: خرید و فروش در بازار  تقریبا به صفر رسیده است  و قیمت‌های موجود کاذب  است، البته  در هفته آینده انتظار می‌رود برای قیمت خودرو اتفاقات خوبی رقم بخورد چرا که با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌های جدید و جامعی  برای قیمت خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.

موتمنی درباره  تفاوت قیمت خودرو در بازار گفت: در حال حاضر شاهد تفاوت قیمت خودرو  بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان برای خودرو‌های داخلی در بازار هستیم که  البته این تفاوت قیمت، برای خودرو‌های خارجی به ۲۰۰ میلیون تومان هم رسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره علت تفاوت قیمت خودرو در بازار تصریح کرد: زمانی که قیمت خودرو دارای نوسان بسیار است فروشندگان واقعی خودرو از گردونه خرید و فروش خارج می شوند و از آن طرف دلالان با ارائه قیمت‌های بالا، کاذب  و سلیقه‌ای  سبب می‌شوند که نرخ  خودرو در بازار افزایش یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.