×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دریافت گواهینامه ISO/IEC20000توسط سپ

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سپ، مهرداد باب الحوائجی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی این سازمان ضمن اشاره به ارائه خدمات به مشتریان همگام با استانداردهای روز دنیا بیان کرد: اجرای بهینه و اثربخش سیستم های مدیریتی همواره از مهمترین اهداف سپ بوده است. در همین راستا شرکت سپ موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC20000:2018 به ‌عنوان یک استاندارد جهانی در حوزه ” کیفیت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات” گردید و هم اکنون تنها شرکت PSP ایرانی دارنده این گواهینامه است.

باب الحوائجی در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه عنوان کرد: با توجه به اهمیت بالای فرآیندگرایی جهت رشد و توسعه پایدار در سازمان های امروزی، بدون وجود سیستمی مدون و یکپارچه، بقا و پیشرفت تا حدود زیادی غیر ممکن است. لذا پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سپ اهداف دریافت این گواهینامه را، شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان، مدیریت و کنترل تغییرات، جاری نمودن تفکر مبتنی بر ریسک، حذف فرآیندهای زائد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کارایی و اثربخشی سازمان دانسته و درخصوص کاربردهای ISO/IEC20000:2018 تصریح کرد: یکپارچگی در اجرای بهینه فرآیندها، پایش و اندازه گیری عملکرد آنها و اجرای اثربخش سیستم های مدیریتی در سازمان به ما کمک می کند ضمن شناسایی کاستی های وضعیت جاری، برای رسیدن به وضعیت مطلوب هدف گذاری نموده و با حصول این اهداف، گام موثری در مسیر موفقیت سازمان برداریم.

مهرداد باب‌الحوائجی افزود: در واقع دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC20000:2018 نشان دهنده آن است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات ، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین المللی طراحی، ارائه و پشتیبانی می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.