×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل بانک دی با خانواده شهید محمد زینال پور

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در دیداری که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید خلبان محمد زینال پور داشت، یادآور شد: همه ما وظیفه داریم در مسیر ارزش های الهی شهداء که در عرصه های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.
مدیر عامل بانک دی با بیان این که تکریم خانواده معزز شهداء، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: همه ما باید قدردان جانفشانی های شهداء و خانواده های آنان باشیم چرا که نه تنها ما بلکه نسل های بعد از ما نیز مدیون شهداء هستند و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت های مهم مسئولین کشوری است.
کریمی، خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری را از ماموریت های اصلی بانک دی برشمرد و گفت: مهم ترین انگیزه هیئت مدیره برای پذیرش مسئولیت در این بانک، خدمت گزاری به خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری است و امیدواریم که با دعای خیر شما عزیزان بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون آمده و دین خود را به این قشر عزیز ادا کنیم.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که عزم هیئت مدیره و کارکنان بانک دی، کسب رضایت حداکثری ذینفعان به ویژه خانواده معظم شهداء و جامه بزرگ ایثارگری است،گفت: رسالت بانک دی خدمتگزاری به خانواده معزز شهداء و ایثارگران گرانقدر است و با توجه به اقدامات موثری که صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در راستای صیانت از منافع سهامداران و جامعه هدف، بانک دی را به یکی از سرآمدترین ها در نظام بانکی کشور تبدیل کنیم.
در این دیدار که با همراهی حسن عباسیان، فرمانده بسیج پایگاه مقاومت ۹ دی انجام شد، مدیرعامل بانک دی با اعطای لوح یادبود از همسر و فرزند این شهید والامقام تجلیل کرد.
گفتنی است، شهید خلبان محمد زینال پور که با آغاز جنگ تحمیلی، دلاورانه در عملیات مختلفی حضور داشت، در نوزدهم شهریور ۱۳۵۹ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.