×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
راه اندازی سرویس سفارش‌گذاری قطعات در دوره گارانتی

به گزارش سایپانیوز به نقل از ارتباطات سازه گستر سایپا، با همکاری معاونت کیفیت سازه گستر و سایپا یدک سامانه جامع سفارش گذاری قطعات در دوره گارانتی تحت بستر وب سرویس راه اندازی شد.

محمد مرادپور، رئیس واحد رضایت مشتریان سازه گستر با اشاره به اهمیت راه اندازی این سامانه گفت: گسترش زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت سازه گستر زمینه را برای خدمت رسانی بهتر و در زمانی کمتر به مشتریان فراهم  خواهد کرد، به گونه ای که امروزه رضایت مشتریان به عنوان یک شاخص تعیین کننده در ارتقاء برند سازمانی، افزایش کسب و کار را به همراه خواهد داشت.

او افزود: تامین قطعه در حوزه خدمات پس از فروش به ویژه در دوره گارانتی دارای اهمیت به سزایی است لذا به همین منظور جلسات متعددی با همکاران  شرکت سایپا یدک (برای رسیدن به  یک ساز و کار اثربخش) جهت عملیاتی شدن موضوع برگزارشد تا ضمن ایجاد زبان مشترک در شناخت شماره های فنی نسبت به افزایش رضایت مشتریان درخصوص تسریع درتامین به موقع قطعات اقدام شود.

رئیس واحد رضایت مشتریان سازه گستر تصریح کرد: در این خصوص ایجاد ساختار سیستمی با رویکرد یکسان سازی شماره های فنی در دستور کار قرار گرفت با این روش تمامی شماره فنی های غیرفعال اصلاح و به روز آوری شد و شماره فنی هایی که مراحل صحه گزاری را پشت سر گذاشته اند در بستر وب سرویس و سفارش گذاری قرار می گیرند.

مرادپور خاطر نشان کرد: کاهش زمان ارائه خدمات، افزایش بهره وری در سرمایه های انسانی، به حداقل رسیدن خطاهای احتمالی، چابک سازی در فرایند ها و کاهش زمان انتظار مشتریان در شبکه نمایندگی ها و از همه مهمتر رضایت مشتریان از مزایای این اقدام است.

او گفت: این پروژه مهم با انجام یک کار تیمی موفق شامل امور سیستم ها و تکنولوژی اطلاعات، تامین، فروش و مهندسی محصول  سازه گستر، سایپا یدک، مرکز امور مشتریان و مهندسی محصول سایپا پس از ۵۰۰ ساعت جلسه مشترک به مرحله اجرا رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.