×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
راه اندازی پویش تامین مالی جمعی «شرکت سیم و کابل بهفر دامغان» + فیلم

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیربت ارتباطات و رسانه ، از امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مدت ۱۵روز  ، عرضه گواهی‌های شراکت مربوط به شرکت  سیم و کابل بهفر دامغان  بر روی سکوی تامین مالی جمعی به آدرس  www.ibcrowd.ir به ارزش دویست و پنجاه میلیارد ریال صورت میگیرد. این طرح سرمایه گذاری ، به منظور تولید و فروش انواع سیم و کابل شرکت مذکور انجام می شود.

 این یک  فرصت سرمایه گذاری یکساله با نرخ سود ۳۰درصد و با پرداخت سودمشارکت بصورت ماهیانه و پرداخت اصل سرمایه گذاری در سررسید، به مدت ۱۵ روزجهت سرمایه گذاری در سکویIBCROWD در دسترس عموم قرار گرفت.

سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به کسب سودی بالاتر از فرصت های سرمایه گذاری درآمد ثابت و سپرده بانکی دارند می توانند در این فرصت سرمایه گذاری سهیم شوند . لازم به ذکر است گواهی های شراکت معاف از مالیات می باشند.

تامین سرمایه تمدن جهت پوشش ریسک های این پویش ،  ضمانت نامه تعهد پرداخت بانکی برابر اصل و فرع مبلغ تامین مالی و چک ضمانت برابر اصل و فرع را اخذ کرده است .

بنابر این گزارش ، تامین مالی جمعی یکی از خدمات نوین شرکت تأمین سرمایه تمدن در معرفی  فرصت‌های سرمایه‌گذاری با مدت و سقف سرمایه‌گذاری محدود است.  این فرایند از طریق انتشار و فروش گواهی های الکترونیکی تحت عنوان گواهی شراکت  انجام میگیرد،بدین صورت که جهت تامین مالی طرح اقدام به فراخوان جمع آوری وجوه در یک دوره زمانی مشخص می نماید و اشخاص حقیقی یا حقوقی تامین کننده منابع مالی می توانند نسبت به خرید گواهی های شراکت در دوره فراخوان اقدام  نمایند.

تامین سرمایه از این روش برای شرکت‌های بزرگ به‌ خصوص شرکت‌هایی که در بورس و فرابورس پذیرش شده‌اند منع شده است تا رقابت صرفا برای تامین سرمایه شرکت‌های کوچک و دارای طرح و ایده‌‌ی نو صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.