×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ساپینتو: می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاورم

به گزارش ایسنا، در این مراسم، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره و عوامل اجرایی و مدیریتی باشگاه استقلال حضور داشتند.

هم‌چنین سیاوش اکبرپور و امین منوچهری از مربیان رده پایه باشگاه استقلال و آرش برهانی، مدیر آکادمی این باشگاه در این مراسم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم که با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای آغاز شد، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز هواداران عزیز و خانواده استقلال که نگران بودند، با آمدن سرمربی جدید تیم، به آرامش رسیدند. فصل گذشته توانستیم لذت قهرمانی که چند سالی منتظرش بودیم درک کنیم. من به فرهاد مجیدی از اول فصل گفته بودم که ۷۵ امتیاز می‌خواهم و امیدوارم هر کجا هست موفق باشد. شاید رفتن او من را اذیت کرد اما فوتبال حرفه‌ای همین است و الان قهرمانی تمام شد و فصل جدید آغاز می‌شود و هر کسی حق انتخاب دارد و ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و ما برای استقلال با تلاش خود به روندمان ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: ما خواستیم با مجیدی ادامه دهیم و پس از مجیدی می‌خواستیم با یک مربی ایرانی کار را پیش ببریم اما هجمه دیگران سبب شد این اتفاق رخ ندهد. آسمان استقلال همیشه آبی است و وسعتش همچون کهکشان‌هاست. از این جهت مذاکرات با مربیان خارجی را آغاز کردیم. بیش از ۴۰ مربی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت سرمربی عزیز و محترم استقلال مشخص شد و قرارداد امضا و امور مربوطه پیگیری شد. سرمربی استقلال کارنامه مربی‌گری در چندین کشور را دارد و هم محبوب و مورد احترام است.

آجورلو افزود: ما در موضوع اشتراک داشتیم. این مربی گفت من گرسنه قهرمانی هستم و من هم گفتم با این که من قهرمان شدم اما بازهم تشنه قهرمانی هستم. درست است ۶۳ سالم شده است اما مثل یک جوان ۱۸ ساله، انگیزه قهرمانی دارم. این اشتراک ما برای قهرمانی در سوپر جام، لیگ برتر و برای فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است. مسائلی که در فصل گذشته رخ داد را من به آن پاسخ خواهم داد. فصل تمام شده و فصل جدید آغاز شده است و ما باید برای فصل جدید تدبیری داشته باشیم و برای قهرمانی کارهای لازم را انجام دهیم. من از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار تشکر می‌کنم.

آجورلو خاطرنشان کرد: جا دارد از هواداران تشکر کنم که صبوری کردند. از بیژن طاهری تشکر می‌کنم که سال گذشته طوفانی، با آرامش خود کارها را پیش برد. با ورود سرمربی جدید استقلال، ما از طریق ماهواره، کار شبکه تلویزیونی استقلال را به صورت آزمایشی آغاز کردیم. درباره تلویزیون باید بگویم که منافع استقلال که یک هزار میلیاردی است گم شده است و من باید این مبلغ را از صدا و سیما بگیرم. من دست‌بوس همه عوامل صدا وسیما هستم اما این پول باید داده شود اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است. من ولی کار خود را می‌کنم و شبکه استقلال را راه‌اندازی می‌کنم. تا هفته دیگر هر کسی می‌تواند شبکه استقلال را ببیند. ما از تیم، قهرمانی می‌خواهیم و از دیگران هم می‌خواهیم حق استقلال ضایع نشود.

او در پایان گفت: درباره موضوعات مختلف، بعدا صحبت خواهم کرد. یک خبر خوب دیگری هم بدهم و آن خبر هم این است که ۱۵ تیر قرار است برای ساخت استادیوم اختصاصی کارهای لازم را انجام دهیم و قراردادش توسط دکتر سمیعی صورت بگیرد. من دستورش را دو ماه پیش از ریاست جمهوری گرفتم تا امور مربوطه نسبت به این مساله صورت بگیرد. ریکاردو سرمربی استقلال است و من از سرمربی خود حمایت می‌کنم و دخالتی در امور فنی نمی‌کنم. من خدمتگزار تک تک استقلالی‌های گذشته، امروز و آینده هستم. آرش برهانی ۱۷ سالش بود که من او را به پاس آوردم و الان مدیر آکادمی باشگاه است چون خودش یک استعداد بوده است. تیم بزرگسالان من باید نظارتی هم روی فضای پایه استقلال داشته باشد.

در ادامه ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: اول از همه از آقای آجورلو تشکر می‌کنم که من را به استقلال دعوت کردند. استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است و نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد. این تیم عادت به برنده شدن دارد و فصل گذشته هم پی در پی می‌بردند. من رویای در اینجا حضور داشتن را داشتم و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من خواهد بود و امیدوارم با تلاش‌مان یک قهرمانی دیگری رقم بزنیم. همیشه روحیه جنگندگی را حفظ می‌کنیم و همیشه به پیروزی فکر خواهیم کرد. مربی فصل گذشته، آقای مجیدی یک کار بسیار فوق‌العاده را انجام دادند. من بازی‌های زیادی از استقلال دیدم و بازهم باید ببینیم. دلیل برد استقلال، کیفیت بازیکنان بوده است و خیلی منسجم در دفاع عمل می‌کردند و باهم متحد بودند.

او ادامه داد: رقابت پرفشاری در فصل گذشته بود اما استقلال باختی نداشت و فصل را به خوبی سپری کرد. ما باید این روند را ادامه دهیم و آینده ما همین الان است که رقم می‌خورد. مسئولیت خطیری گردن ماست و همه تلاش می‌کنند که قهرمانی را به دست بیاورند و حریف‌ها جنگنده‌تر خواهند بود. ما باید بیش‌تر از همیشه جنگنده باشیم و باید بگویم دلیل برد ما به خاطر چه چیزی بوده است و باید نشان دهیم که این روندمان باید ادامه‌دار باشد. این چالش ماست. وقتی بازیکنان در اول فصل می‌آیند، باید خیلی عصبانی باشند تا به پیروزی برسند. آن‌ها یک بار مزه قهرمانی را چشیده‌اند و ما نمی‌خواهم این مساله را از دست بدهیم. همه می‌دانیم که ما چالش سختی در پیش داریم و همان‌طور که با مدیرعامل صحبت کردم، من می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاورم. ذهنیت همه ما یکی است. دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که من می‌خواهم ادامه دهم. چیزی که همیشه از خودم و بعد، از دیگران خواستم، این است که یک جو صمیمی را شاهد باشیم و امیدوارم این جو باقی بماند و همین مساله می‌تواند ما را به قهرمانی نزدیک کند.

در ادامه قراردادی برای ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال به امضا رسید که این مساله با حضور فرشید سمیعی، معاونت حقوقی باشگاه استقلال صورت گرفت.

هم‌چنین قراردادی درباره البسه باشگاه استقلال امضا شد که طبق گفته آجورلو، این قرارداد باعث جلوگیری از هزینه‌های اضافه باشگاه در البسه خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.