×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، رئیس سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب در ابتدای این مراسم گفت: این رویداد با حضور ۱۷۰۰ ناشر در محیط مصلی به شکل حضوری میزبان مخاطبان خواهد بود و علاوه بر این تعداد، ۱۱۰۰ ناشر در فضای مجازی کتاب‌هایشان را در معرض دید و انتخاب مخاطبان قرار می‌دهند. کتاب‌های ۱۷۰ ناشر خارجی در این دوره از نمایشگاه ارائه می‌شود و حدود ۵۰ مهمان‌ از ۳۰ کشور، از این رویداد فرهنگی بازدید خواهند کرد.

یاسر احمدوند با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که این نمایشگاه به صورت فیزیکی و مجازی به صوت هم‌زمان برگزار می‌شود، ادامه داد: این رویداد با همکاری شرکت پست برگزار می‌شود و کتاب‌ها به صورت رایگان برای مخاطبان ارسال خواهدشد. در این دوره میزان یارانه پرداختی به دانشجویان و اعضای هیات علمی افزایش چشمگیری داشت.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشانه‌ای از غلبه زندگی بر بیماری است

رئیس سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب افزود: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشانه‌ای از غلبه دانش و زندگی بر مرگ و بیماری افسردگی است. صنعت نشر مشکلات متعددی دارد، امیدوارم بتوانیم با همکاری فعالان صنعت نشر این مشکلات را رفع کنیم.

میزبانی نمایشگاه از وزیر قطر در روزهای آینده

احمدوند در پایان سخنانش اطلاع داد که نمایشگاه کتاب در روزهای آینده میزبان وزیر فرهنگ قطر خواهدبود.

رئیس سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب از حضور وزیر فرهنگ کشور لبنان در افتتاحیه نمایشگاه کتاب نیز خبر داد.

آیین بازگشایی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب سه‌شنبه عصر ۲۰ اردیبهشت در مصلی امام حمینی(ره) در حال برگزاری است. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد و وزیر کشور لبنان حضور داشتند.

ادامه دارد…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.