×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فولاد مبارکه در طرح‌های توسعه‌ای خود به حفظ محیط زیست استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای دارد

احسان شهیر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری استان اصفهان در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با ایراسین افزود: در چشم انداز توسعه استان اصفهان برنامه‌های راهبردی استان در سه محور گذشته، حال و آینده تعریف شده است تا طبق این راهبردها و برنامه‌ریزی‌ها توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این استان به نحو مطلوبی پیگیری شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان بر توسعه اقتصادی و صنعتی این استان تاکید کرد و گفت: البته برای توسعه استان اصفهان باید پروژه‌های اقتصادی و تولید ثروت و سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به حفظ محیط زیست و تحقق یک زندگی مناسب در این استان مورد توجه قرار گیرد.
شهیر با اشاره به تلاش‌های فولاد مبارکه در فعالیت صنعتی برای حفظ محیط زیست استان اصفهان اظهارداشت: خوشبختانه فولاد مبارکه اصفهان به حفظ محیط زیست استان اصفهان اهتمام ویژه‌ای دارد و ساخت نیروگاه خورشیدی و سایر پروژه‌های این بنگاه اقتصادی همواره در راستای تحقق زندگی سالم برای شهروندان این استان در حال آماده‌سازی است.
شهیر تصریح کرد: با توجه به اولویت‌بندی‌های توسعه استان باید تلاش کنیم استان اصفهان به بهشت سرمایه‌گذاری در کشور تبدیل شود و در این راستا فولاد مبارکه می‌تواند نقش بی بدیلی را ایفا کند.
مدیر کل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان با بیان اینکه فولاد مبارکه در راهبردهای گذشته، حال و آینده استان اصفهان و برنامه‌های آمایش این استان از پیشرانان توسعه اقتصادی اصفهان است، گفت: این موضوع در اکسپو ۲۰۲۳ و پاویون استانداری اصفهان تعریف شده و استانداری اصفهان باید به عنوان میراث‌دار سرمایه‌گذاری‌های گذشته، حال و آینده در این زمینه به تلاش‌های بی وقفه خود ادامه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.