×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
لزوم حفظ بیمه‌گذاران فعلی در کنار برنامه‌ریزی جهت جذب مشتریان جدید

حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین در این نشست گفت: هر چند کرونا وضعیت اقتصادی جهان را تحت تأثیر قرار داد ولی اعداد و ارقام نشان می‌دهد خوشبختانه بیمه نوین با هوشمندی و بهره‌گیری از دانش روز بازاریابی توانسته است جایگاه خود را حفظ کرده و علاوه بر آن رشد مناسبی را در این دو سال تجربه کند که با پیاده‌سازی استراتژی‌های تبیین شده این رشد در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.

وی افزود: یکی از استراتژی‌های اصلی در بیمه نوین حرکت بر پایه نوآوری و  ایجاد خدمات جدید با رویکرد مشتری مداری است. با این نگاه سعی داریم که محصولاتی منحصر به فرد ایجاد کرده و در ارائه خدمات جدید پیشتاز باشیم. بنابراین، طراحی محصولات جدید بر اساس نیازهای بازار و با همفکری تمامی کارکنان در دست اقدام است.

کریمخان زند همچنین  با تأکید بر اصل حفظ بیمه‌گذاران فعلی در کنار برنامه‌ریزی جهت شناسایی و جذب مشتریان جدید در بیمه نوین، گفت: خدمت رسانی به بیمه‌گذاران بزرگ و  مشتریان خرد هیچ تفاوتی در بیمه نوین ندارد و در هر دو گروه مشتریان، رشد متوازنی را تجربه کرده‌ایم.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمی‌توان جلوی تغییرات به وجود آمده را گرفت. نتیجه بی‌توجهی به تغییرات می‌تواند مصیبت‌های بزرگی به وجود آور‌د.

وی افزود: در صنعت پویای بیمه و اقتصاد فعلی نیز اگرخودمان را با تغییرات وفق ندهیم و آموزش‌های جدید را کسب نکنیم افراد دیگری جای ما را خواهند گرفت، به‌خصوص آنکه در دنیای فعلی برای کسب دانش هیچ انتهایی وجود ندارد.

کریمخان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین همچنین به لزوم جانشین پروری، خودارزیابی عملکرد و نیز ارزیابی و تحلیل درست رقبا توسط مدیران و رؤسای شعب تأکید کرد. همچنین در بخش دیگری از این نشست، پنل بیان چالش‌های موجود در شعب و راه‌کارهای موجود در جهت تسهیل فرآیندها برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.