×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معرفی سرپرستی جدید استان فارس بیمه میهن

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی؛ سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در آئین معارفه سرپرست جدید استان فارس در جمع کارکنان و نمایندگان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات سرپرست پیشین، روح اله شجاعیان را به عنوان سرپرست جدید این استان معرفی کرد.
مدیرعامل بیمه میهن با برشمردن برنامه های در دست اقدام این شرکت، لازمه پیشرفت و موفقیت بیمه میهن را انسجام و خود باوری در پیشبرد امور شرکت دانست و گفت باید با استفاده از ظرفیت های موجود و با امید و انرژی مضاعف و رعایت موازین و اصول بیمه گری و مدیریت ریسک، برنامه های مورد نظر و اهداف راهبردی شرکت را تحقق بخشیم.
مدیرعامل بیمه میهن از مدیریت جدید و مجموعه همکاران شعبه شیراز و شبکه فروش خواست با همدلی و هم افزایی و پشتکار و تلاش بیشتر در جهت بهبود عملکرد، تسهیل و تسریع در خدمات رسانی مطلوب و اعتلای بیمه میهن گام بردارند.
شیخ الاسلامی همچنین توانمند سازی نیروی انسانی و توسعه شبکه فروش را از جمله برنامه های بیمه میهن اعلام کرد و گفت همکاران استان فارس باید با شناسایی ظرفیت های بیمه ای استان و ارتباط و تعامل سازنده با مسئولان بخش های اقتصادی، در جهت توسعه فرهنگ بیمه، جذب پرتفوی با مدیریت ریسک مناسب و در نهایت افزایش سهم از بازار تلاش نمایند.
در این جلسه همچنین رضا تبری سرپرست پیشین استان فارس به عنوان معاون شعبه منصوب گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.