×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۴
نظارت سیستمی و مستمر از ارکان اصلی مدیریت و سازمان دهی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر شایان در جلسه با کارکنان مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات بانک، مهمترین مسأله را رصد لحظه‌ای عملیات به خصوص در شعب عنوان کرد و اظهار داشت: تمرکز ما باید بر جلوگیری و پیشگیری از تخلفات و اشتباهات باشد.
وی همچنین به نظارت سیستمی اشاره کرد و خواستار آن شد تا عملیات شعب به صورت مستمر و سیستمی مورد نظارت قرار گیرد.
دکتر شایان بیان داشت: در بخش‌هایی مانند صدور اعتبار اسنادی و ضمانتنامه و به خصوص در بخش تسهیلات باید نظارت و پشتیبانی افزایش یابد چرا که در این قسمت‌ها امکان بروز اشتباه بیشتر است.
دکتر شایان عنوان داشت: چرخش نیرو بین ستاد و شعب مزیت های بسیاری دارد و لازم است افرادی که توانایی و دانش کافی دارند در بانک مشغول به کار شوند.
مدیرعامل در پایان تاکید کرد: وظیفه ما در این بخش، حفاظت از نیروهای زیر مجموعه است تا با آگاهی بخشی و هوشیاری از بروز لغزش جلوگیری کنیم.
در خلال این نشست صمیمانه هر یک از همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات برای تقویت عملکرد بخش بازرسی و پاسخ به شکایات بانک پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.