×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نمایشگاه نفت حاکی از تقویت دیپلماسی انرژی است/ غرفه هلدینگ خلیج فارس پربازدیدترین غرفه روز اول شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در آیین رسمی گشایش این نمایشگاه، دکتر محمد مخبر اظهار داشت: راهبردهایی که مقام معظم رهبری مورد اشاره و تاکید قرار دادند، فرصت‌هایی است که در بخش نفت بسیار وجود دارند، همین شعار سال که در خصوص رشد تولید و مهار تورم است، ارتباط مستقیمی با بخش نفت و گاز دارد.
وی افزود: فرصت تدوین برنامه هفتم توسعه، فرصت مغتنمی است که باید همگان به آن توجه کنیم و راهبردهایی که برای اولین بار دیده شده را در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار دهیم.
در ادامه، وزیر نفت گفت: نمایشگاه بین المللی نفت فراتر از یک رویداد متداول نمایشگاهی است، زیرا مانند یک نقطه ثقل، زمینه همکاری همه فعالان داخلی و بین المللی صنعت نفت را فراهم کرده است.
جواد اوجی تصریح کرد: حضور ۲۰۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه نشان از تقویت دیپلماسی انرژی در دولت مردمی است.
این نمایشگاه، با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جواد اوجی و همراهی دکتر علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به طور رسمی افتتاح شد و از سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بازدید شد.

غرفه هلدینگ خلیج فارس، درخشان و پرتردد
در اولین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با استقبال قابل توجه مهمانان داخلی و خارجی مواجه شده است.
در سالن ۳۸B ، تردد کم‌سابقه و حضور پررنگ مدیران صنعت، مهمانان، اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان، غرفه هلدینگ خلیج فارس را از سایر غرفه‌ها متمایز ساخته است.
دکتر علی عسکری نیز از صبح امروز تا پایان روز اول،‌ حضوری پررنگ در این نمایشگاه و غرفه هلدینگ خلیج فارس داشت و ده‌ها جلسه با مدیران و کارشناسان مختلف صنایع بالادستی، میان دستی و پایین دستی و مسئولان حوزه صنعت برگزار کرد.
حضور پررنگ مدیران ستادی و صف هلدینگ خلیج فارس نیز از دیگر نکات بارز روز اول این نمایشگاه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.