
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمهای بیمه مرکزی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشانکرد: فروش برخط و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی از الزامهای کسبوکار در این دوران و آینده است.
مهرداد رضایی از نظارت الکترونیکی در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشانکرد: با افرایش نظارتها، رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.
وی تغییر آییننامه «۸۸» را عاملی انگیزشی برای نمایندگان دانست و بیان کرد: موضوع کارمزد نمایندگان در دست تغییر است و سیاست کلان به سمت تشویق نمایندگان و ایجاد انگیزه مضاعف برای آنها در مسیر تغییر است.