×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
وکالتی کردن حساب‌ مشتریان پست بانک ایران در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از طریق اینترنت بانک (نت وی) فراهم شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مشتریان علاقمند به خرید خودرو از طریق عرضه یکپارچه خودروهای داخلی در این بانک، با استفاده از کلمه عبور اینترنت بانک می توانند از طریق نسخه جدید اینترنت بانک (نت وی) به آدرس https://ib.postbank.ir/netway یا به صورت حضوری با مراجعه به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه حساب های وکالتی مربوط خرید خودرو نسبت به ایجاد وکالتی نمودن حساب خود اقدام نمانید.
بر اساس اعلام وزارت صمت، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، یک میلیارد ریال است و مبلغ مذکور باید تا زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی در حساب وکالتی مشتریان موجود باشد. ضمن اینکه شرایط نداشتن پلاک انتظامی فعال، عدم خرید ۴۸ ماهه از خودروسازان و… لحاظ خواهد شد. 
همچنین از زمان وکالتی‌ کردن حساب تا زمان اعلام اولویت‌های تخصیص خودرو در مرحله دوم، وجه مذکور در حساب مشتری مسدود بوده و قابل ‌برداشت نخواهد بود. بنابراین انصراف از حساب وکالتی یا برداشت وجه توسط متقاضی طی این مدت، به ‌منزله انصراف از طرح تلقی شده و منجر به حذف متقاضی از لیست نوبت‌ دهی می‌شود.
متقاضیان باید پس از تأمین وجه و وکالتی‌ کردن حساب خود به ‌منظور قرارگیری در لیست نوبت ‌دهی مرحله دوم خودروهای داخلی از سوم تا دهم خردادماه به تارنمای esalecar.ir مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. 
لازم به ذکر است، امکان ثبت ‌نام متقاضیانی که پیش‌تر، در لیست نوبت‌دهی مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و وارداتی قرارگرفته‌اند، وجود ندارد؛ مگر آنکه مشتریان مذکور تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه انصراف خود را از شرکت در طرح‌ های یاد شده در سامانه ‌های مرتبط ثبت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.