×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک علی عسکری به دنبال کسب افتخارات متعدد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در رده‌بندی IMI_100

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن پیام تبریک دکتر عبدالعلی علی عسکری بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
همکاران ارجمندم
اعضای خانواده بزرگ و پر افتخار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس
با سلام و احترام
در روزهایی که متبرک به ولادت بانوی آسمانی، حضرت صدیقه طاهره (س) است؛ بار دیگر نام غرورآفرین و زیبای «خلیج فارس» در میان شرکت‌های ایرانی درخشید و در رتبه‌بندی IMI_100؛ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بر قله ایستاد.
شرکت پیشرو در بین شرکت‌های ایرانی، رتبه اول از نظر شاخص فروش، شرکت برتر صادرات گرا، رتبه اول از نظر شاخص ارزش افزوده و رتبه اول از نظر ارزش بازار، رتبه اول در شاخص فروش در گروه پتروشیمی و همچنین کسب رتبه‌های برتر دیگر توسط شرکت‌های تابعه در این رده‌بندی، افتخاراتی است که توسط خانواده بزرگ خلیج فارس کسب شده و نشان‌دهنده ظرفیت عظیم این گروه برای کسب رتبه‌های بالاتر در سطح بین‌المللی است.
تلاش و کوشش «جهادگران فی‌ سبیل الله» در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در تحریم و مشکلات و کسب این افتخارات، بیانگر عزم جدی مهندسان، کارگران و مدیران شرکت‌های تابعه گروه برای رشد روزافزون است و انشالله با همت همه این عزیزان در افق‌های جدید گروه، شاهد حرکت پرشتاب‌تر، سودآورتر و گسترده‌تر در صنعت پتروشیمی خواهیم بود.
ضمن عرض تبریک برای کسب این موفقیت‌ها به خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از خداوند متعال برای همه شما عزیزان سلامتی و توفیقات روزافزون را خواستارم.
علی عسکری
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.