×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
چراغ سبز لیورپول به بارسا: این ستاره برای شما

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، عملکرد خوب دیاز در ترکیب لیورپول در چند فصل اخیر باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را با دقت زیر نظر داشته باشند.

این بازیکن از زمان حضور در لیورپول در سال ۲۰۲۲ تا به حال توانسته نمایش قابل تحسینی را در آنفیلد به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در چند فصل اخیر لقب گرفته است و به همین دلیل چندین باشگاه علاقه زیادی به جذب او دارند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از تصمیم لیورپول برای فروش این ستاره کلمبیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خبر داده بودند و بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که نامش در کنار نام او به گوش می‌رسید.

نشریه کلمبیایی ال هرالدو مدعی شده است که مدیران لیورپول آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی بین ۱۲۰ تا ۱۴۵ میلیون یورو با جدایی دیاز موافقت کنند و در صورتی که بارسا بتواند این مبلغ را پرداخت کند، مشکلی برای جذب این بازیکن نخواهد داشت.

هرچند شرایط مالی فعلی بارسلونا به شکلی است که بعید به نظر می‌رسد حاضر به پرداخت این مبلغ برای دیاز باشد اما در صورتی که موفق به فروش چند ستاره در تابستان شود، شاید شرایط برای آنها تغییر کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.