×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کامرانی‌فر: مهدوی‌کیا تا این لحظه سرمربی تیم امید است

به گزارش ایسنا، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره دیدار ایران و الجزایر و این که گفته می‌شود تیم حریف با بازیکنان اصلی خود به میدان نخواهد رفت گفت: در قراردادی که امضا شده، باید بازیکنان اصلی حضور داشته باشند. اگر بازیکنی مصدوم باشد، می‌توانند جایگزین کنند اما طبق قرارداد، باید بازیکنان اصلی مطابق لیست قبلی فیفا حضور داشته باشند. در قرارداد بند محرمانگی وجود دارد و من نمی‌توانم موارد دیگر را ذکر کنم.

او با بیان این که فرآیند برگزاری انتخابات این فدراسیون شروع شده است، اظهار کرد: نامه‌ها برای قسمت‌های مختلف ارسال شده تا قسمت‌های مختلف نمایندگان خود را معرفی کنند. طبق مجامع قبلی باید نامه‌ها و دعوت نامه‌ها ارسال شود. موضوعی که مهم است این است که ۷۰ روز قبل باید تیم‌های حاضر مشخص شوند. لیگ برتر و لیگ دسته یک به پایان رسیده اما تیم‌های لیگ دسته دوم به علت ناتمام بودن مسابقات، براساس جدول سال گذشته خواهد بود.

دبیرکل این فدراسیون درباره دلخوری مهدوی‌کیا از آماده‌سازی تیم ملی گفت: در بحث بازی دوستانه تیم ملی امید شرایط خوبی نداشت. آن‌ها هم باید در فیفادی بازی می‌کردند. ما داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم در “فیفادی” بعد و در هنگام جام جهانی، برای تیم ملی امید بازی داشته باشیم. تیم ملی امید با تیم زیر ۲۱ سال به مسابقات آسیایی رفت و برای المپیک هدف‌گذاری کرده است. این سیاست فدراسیون فوتبال بود.

وی درباره این که آیا مهدوی‌کیا هم‌چنان سرمربی تیم ملی امید خواهد بود؟ گفت: او تا این لحظه سرمربی تیم ملی است. کمیته فنی هم درباره تیم ملی امید نظر می‌دهد اما تا این لحظه ایشان سرمربی ما هستند.

کامرانی‌فر در واکنش به این که گفته می‌شود پریا شهریاری گزینه نایب رییسی بانوان به جای شهره موسوی است، از پاسخ امتناع کرد.

دبیرکل این فدراسیون درباره انتخاب جانشین برای مهرداد سراجی که از هیات رییسه عزل شده است گفت: این مسائل مشمول انتخاب است و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که انتخابات ریاست فدراسیون، نایب رییس‌ها و یک نفر از هیات رییسه در اولین مجمع انجام می‌شود.

او هم‌چنین درباره دیدار با منوچهر شفقیان، بازیکن پیشین پرسپولیس که از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیست گفت: کوتاهی از ما بوده که این مدت برای پیشکسوتان و کسانی که زحمت کشیده‌اند، کاری نکردیم. وظیفه ما بود که یک سری موارد مربوط به ایشان را انجام دهیم. کسانی دیگری هم هستند. این حداقل کاری است که باید انجام دهیم. کاری غیر از این جزو وظایف ما نیست.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.