×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۶ مرداد - ۱۳۹۹  
true
false

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، امامی در جمع همکاران مدیریت شعب استان کرمانشاه اظهارداشت: افزایش رضایت مشتریان در اولویت کاری بانک قرار دارد و مدیران سازمان تلاش می کنند تا با راه اندازی سامانه های مختلف علاوه بر ارتقاء سرعت ارائه خدمت به مراجعین میزان بروکراسی را کاهش دهند. وی افزود: سهل گیری در تشکیل پرونده های تسهیلاتی بهترین تبلیغ برای بانک است؛ با این حال باید به رعایت بهداشت اعتباری توجه شود تا مطالبات بانک افزایش پیدا نکند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false