×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کشف انبار احتکار ۷۰ میلیارد ریال دارو در غرب تهران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایلنا، سرهنگ رضاپور در این‌باره گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان بهارستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده متوجه شدند که برخی از افراد سودجو با احتکار داروهای ضروری مورد نیاز مردم آن را به قیمت چند برابر در بازار آزاد به فروش می‌رسانند که در همین راستا رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات به دست آمده فردی که در این امر فعالیت داشت، مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که این فرد مقادیر زیادی دارو را در یک ساختمان واقع در شهر گلستان و  در شرایط نامناسب و غیر بهداشتی نگهداری می‌کند. با کسب این اطلاعات هماهنگی با مراجع قضائی انجام شده و ماموران به همراه عوامل شبکه بهداشت اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند.  

رضا پور با بیان اینکه در جریان بازرسی انجام شده، ۵۲۵ هزار عدد انواع دارو کشف و ضبط شد، گفت:‌ کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را دست‌کم ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه در این ماموریت یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: محل مذکور نیز پلمب شد. متهم نیز در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.