×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
یادداشت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سالروز شهادت شهید سلیمانی

سیزدهم دی ماه، جان‌فدای وطن و فرمانده‌ی عرصه‌های دشوار، پس از سال‌های جانفشانی و مجاهدت، ناجوانمردانه و با تمسک به ترور در بستر ابدی آرمید و تمامی دلبستگان به مبارزه برای آزادی و مقابله با استکبار را به سوگ نشاند.

کوردلانی که مالک اشتر زمان را به دیدار معبودش روانه کردند، گمان داشتند به نقطه­‌ی اوج آرزوهای دور و درازشان رسیده­‌اند اما زهی خیال باطل که سلیمانی تبدیل به فرهنگی سترگ در قاموس مقاومت و دفاع از اسلام شده است و راهش حتی پس از حذف فیزیکی نیز ادامه خواهد داشت. 

امروز یاد و خاطره‌ی این شیر غران روز و عابد پارسای شب، از همیشه ماندگارتر شده و درخت انقلاب اسلامی تنومندتر از گذشته بر کشور عزیزمان و ملت‌های آزادی‌خواه منطقه سایه گسترانیده و همه‌ی این مواهب به برکت خون سردار بزرگ اسلام، سردار سلیمانی محقق شده است.

بنده معتقدم که این شهید والا مقام را باید مصداق سخن سرور شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی دانست که فرمود پندار ما این است که ما مانده­‌ایم و شهدا رفته­‌اند، اما حقیقت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده­‌اند.

حال که مانده ایم باید شبانه‌روز به صورت مخلصانه تلاش کنیم چرا که مدیون خود شهداییم و نهضت تولید و اشتغال که اصلی‌ترین نیاز امروز کشور است، باید قدرتمندتر از همیشه ادامه یابد تا رضایت خداوند، حضرت ولی عصر، نایب برحق ایشان مقام عظمای ولایت و همچنین تمامی مردم شریف ایران کسب شود.

بار دیگر به نوبه‌ی خود این ضایعه‌ی بزرگ را به تمامی ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران اسلامی به‌ویژه دریاداران استان هرمزگان تسلیت عرض می‌کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.