×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۰۰ درصد محصولات پتروشیمی اروند در داخل کشور در حال عرضه است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، محمدرضا کریمی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان پلاست، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی اروند از دوماهه گذشته به منظور پایداری و افزایش تولید، وارد تعمیرات اساسی ۴۵ روزه شد که درپی آن برخی از واحدها در دوره تعمیرات اساسی از مدار خارج و به تبع آن میزان تولید در آن بازه زمانی کاهش یافت که از طریق دفتر صنایع پائین دستی اطلاع‌رسانی صورت گرفت.
وی افزود: طی این مدت با عرضه محصولات موجود در انبارهای شرکت، تعهدات شرکت انجام و بخشی دیگر از نیاز بازار به استمرار تولید پس از تعمیرات اساسی موکول شد.
مدیر بازرگانی پتروشیمی اروند با اشاره به انحصاری بودن برخی قطعات پتروشیمی و تحریم این صنعت توسط کشورهای غربی، افزود: درپی تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه علیه صنعت پتروشیمی کشور در شرکت پتروشیمی اروند موفق شدیم تا با استفاده از توان متخصصین داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، قطعات مورد نیاز را بازطراحی و ساخت ایرانی کنیم که در این زمینه موفقیت‌های افتخارآمیزی برای کشور خلق کرده‌ایم.
کریمی ادامه داد: از آغاز دوره تعمیرات اساسی نیز به منظور تامین نیاز بازار داخل و شرکت‌های پائین دستی، تمامی تولید خود از ابتدای اسفند تاکنون که حدود ۴۰هزارتن بوده را از طریق بورس کالا عرضه و تا تنظیم بازار این کار را ادامه خواهیم داد.
مدیربازرگانی شرکت پتروشیمی اروند در پایان با اشاره به ارزش افزوده بالاتر در صنایع پائین دستی و ارزآوری قابل توجه برای کشور، تاکید کرد: با توجه به نیاز بازار و لزوم حمایت از صنایع پایین دستی و تعهداتی که به این بخش داریم، تا رسیدن به ظرفیت تولید مورد نظر، صادرات محصولات خود به بازارهای خارجی را متوقف و تمامی تولید را به بازار داخل تخصیص خواهیم داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.