×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۷۸ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی توسط بنیاد وارد مرحله ساخت شد/معرفی اراضی ۲۴۰ هزار واحد مسکن ملی به بنیاد مسکن

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت‌مسئولیت بنیاد اعلام کرد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرا و مراحل آغاز اجرای عملیات بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن شهری بنیاد در شهرها خبر داد و گفت: تاکنون معادل ۲۴۰ هزار واحد زمین به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی کاربری مسکونی دارند و برخی نیز در مراحل الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارند.

سهرابی ادامه داد: حدود ۱۰۰ هزار نفر پذیرفته شده نهایی به بنیاد مسکن معرفی شده است که از این تعداد حدود ۹۶ هزار نفر واریز وجه کردند و برای همه این تعداد پروژه تعریف شده است.

وی اعلام کرد: مشخصا ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن شهری آغاز شده است و سایر واحدها نیز در مرحله تجهیز کارگاه و سایر مراحل اجرایی قرار دارند تا به مرحله پی‌کنی و اجرای فونداسیون برسد که مجموع آنها بیش از ۱۰۰ هزار واحد می‌شود.   

سهرابی توضیح داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش شهری علاوه بر ساخت ۷۸ هزار واحد طرح نهضت ملی، ساخت ۱۴ هزار واحد مسکن شهری را در نقاط مختلف کشور، ۵ هزار واحد در بندر امام خمینی(ره) و در بافت‌های آسیب‌پذیر را در برنامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.