Categories: بانک و بیمه

آئین تکریم و معارفه در بیمه میهن

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در ابتدای این مراسم عباسعلی فراشیانی معاون فنی به طرح و بیان مسائل و عملکرد حوزه فنی شرکت پرداخت و هر یک از مدیران نیز دیدگاههای خود را در مورد مسائل جاری شرکت بیان کردند و سپس مدیرعامل توصیه ها و راهکارهای لازم را برای برون رفت از چالش ها و رفع و رجوع مسائل بیمه میهن بیان کرد.
سیدهادی شیخ الاسلامی اهمیت موضوع وصول مطالبات را برای شرکت مورد تأکید قرار داد و گفت: پیشگیری مهم تر از درمان است و شبکه فروش باید سعی کنند حتی المقدور از ایجاد مطالبات و طلب جلوگیری نمایند تا شرکت گرفتار وصول آن نشود. وی افزود در اصل، شعبه یا نماینده صادر کننده بیمه نامه مسئول و متولی وصول حق بیمه است و باید در وصول آن مسئولیت پذیر و محق باشد و سپس در صورت ایجاد طلب، کمیته وصول مطالبات بجد به دنبال مطالبات ایجاد شده و بیمه نامه های منقضی شده برود و با نهایت متانت و مشتری مداری، مطالبات را که پیگیری آن وظیفه همه ماست، پیگیری و وصول نماید .
مدیرعامل بیمه میهن همچنین از آماده سازی زیرساخت های آی تی و حوزه نرم افزاری شرکت خبر داد و گفت عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده و بقای شرکت های بیمه را تحت تأثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و جوابگوی مسائل نیست و کسانی که همگام با رشد روزافزون فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده نمایند، برنده این میدان خواهند بود.
شیخ الاسلامی از سوی دیگر نقش بارش و بارور کردن افکار را در تصمیم سازی مدیران ستادی و شعب حائز اهمیت دانست و با اشاره به اهمیت توسعه بازار و شبکه فروش در یک بنگاه اقتصادی و برنامه های این شرکت در زمینه ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش گفت: شبکه فروش نقش مهم و بسزایی در شناسائی و توسعه بازارهای جدید و پیشرفت و تعالی یک مجموعه اقتصادی دارد و از مسئولان و همکاران این حوزه خواست تا با توجه به راهبردها و چشم اندازهای بیمه میهن در جهت توسعه و افزایش سهم از بازار تلاش نمایند.
در ادامه این مراسم؛ مدیرعامل از خدمات و زحمات رسول آریانپور مشاور مدیرعامل، سیدمجتبی کریمی سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش و علیرضا زراعی مشاور معاون فنی در امور بیمه های درمان با توجه به شرایط پیش آمده و اتمام مأموریت آنها، تشکر و قدردانی کرد و عادل افشاری را به عنوان مدیر بازاریابی، فروش و مناقصات و میثم مولایی را نیز به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان معرفی و احکام آنها را ارائه کرد.

فتحنایی

Recent Posts

تحویل حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰…

6 ساعت ago

۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب بازنشستگان واریز شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از واریز ۴۰ هزار فقره وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه…

6 ساعت ago

شرکت آهن و فولاد ارفع موفق به دریافت ۶ پروانه اکتشاف در منطقه کشکوئیه-فارغان شد

معاون اکتشاف و امور معادن شرکت آهن و فولاد ارفع، اعلام کرد : این شرکت…

6 ساعت ago

معرفی و تشریح دو دستاورد فاخر بانک‌آینده؛ از سوی معاون طرح‌وبرنامه بانک آینده صورت گرفت

آقای نیک‌اخلاق، معاون طرح‌وبرنامه بانک آینده در آیین رونمایی از سامانه «چکاد» و «ریال‌دیجیتال» که…

6 ساعت ago

نقش برجسته شرکت مبین انرژی خلیج فارس در تامین آب شیرین برای روستاهای جنوبی بوشهر

شرکت مبین انرژی خلیج فارس با نصب ۱۵ دستگاه آب‌شیرین‌کن در روستاهای جنوب بوشهر، به…

6 ساعت ago

نشان ملی وجدان محیط زیست به شرکت مبین انرژی خلیج فارس رسید

شرکت مبین انرژی خلیج فارس در جشنواره مشترک محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری،…

6 ساعت ago