Categories: بانک و بیمه

«آبانکِ» بانک‌آینده دو میلیون نفری شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک‌آینده؛ سامانه «آبانک»، محصولی کاربردی است که می‌توان از آن به‌عنوان یک بانک دیجیتال یاد کرد که امکان استفاده از تمامی خدمات بانک‌آینده را به‌صورت یکپارچه از یک اپلیکیشن موبایل، فراهم می نماید.
خدمات بانک‌آینده هم‌چون: افتتاح حساب آنلاین و دریافت کارت، انتقال وجه از سپرده و کارت‌های بانکی، پرداخت قبوض، شارژ سیم‌کارت و اینترنت، چک و پیچک، ایران‌کارت و ریال‌دیجیتال وخدماتی از این قبیل، از طریق آبانک ارائه می‌شود.
در حال‌حاضر، «آبانکِ» بانک‌آینده به بیش از ۲ میلیون کاربر در سراسر کشور، خدمت‌رسانی می‌کند که این امر نشان از اعتماد مشتریان و رضایت مطلوب کاربران از این محصول دارد.
امنیت، یکپارچگی در خدمات مورد نیاز، دسترسی آسان و سریع از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است که منجر به انتخاب آبانک بانک آینده توسط مشتریان و کاربران می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

تندیس شفافیت بازار سرمایه به چادرملو رسید

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان تنها شرکت معدنی و صنایع معدنی کشور، تندیس…

5 ساعت ago

از بین رفتن موانع مسکن با ساخت واحد‌های کوچک‌متراژ/ مشکلات را با روش‌هایی جدید از بین ببریم

علاءالدین بروجردی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مطرح…

5 ساعت ago

محقق شدن آرزوی مردم با ساخت مسکن کوچک‌مقیاس

حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت مسکن کوچک‌مقیاس برای افرادی که هیچ موقع نمی‌توانند…

5 ساعت ago

بیست‌وسوم دی‌ماه، سالروز تأسیس شرکت فولاد مبارکه، مولود مبارک انقلاب اسلامی/ ۳۲ سال برای ایران + پوستر

بیست‌وسوم دی‌ماه، سالروز تأسیس شرکت فولاد مبارکه است، الگویی موفق از کار و تلاش است…

6 ساعت ago

فروش بالای کمدی‌ها مایه افتخار نیست؛ شیفتگی به موسیقی کره‌ای به دلیل تنگ شدن مجال موسیقی ایرانی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین نشست رسانه‌ای خود به تبیین رویکردها و سیاست‌های…

7 ساعت ago