×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
آخرین عکس‌های طارمی: هیس و رقص!

 به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، مهدی طارمی پس از اینکه در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ موفق به گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون شده بود، در ۶ مسابقه پیاپی در سه جام داخلی فوتبال پرتغال نتوانست دروازه این تیم را باز کند و در آمارش برابر این تیم فقط یک پاس گل داشت، اما دیروز در بهترین زمان ممکن به این روند ناکامی پایان داد و یک جام برای تیمش به همراه آورد.

ستاره ایرانی در آخرین بازی با پیراهن پورتو پیش از پیوستن به اینتر میلان، به‌عنوان یار جانشین در شروع نیمه دوم مقابل اسپورتینگ لیسبون به زمین آمد و در شرایطی که فینال جام حذفی پرتغال با تساوی یک بر یک در پایان ۹۰ دقیقه به پایان رسید، توانست در وقت اضافه اول گل قهرمانی تیمش را از روی نقطه پنالتی بزند و خداحافظی با شکوهی با هواداران‌شان داشته باشد و خوشحالی‌های متعددی هم انجام بدهد.

2027006

طارمی که در طول فصل و به‌ویژه از نقل و انتقالات زمستانی به بعد به‌خاطر بحث انتقال به اینتر هجمه زیادی را متوجه خود می‌دید و نتوانست عملکرد همیشگی را در رقابت‌های باشگاهی داشته باشد و حتی در برخی بازی‌ها از فهرست کنار رفت، در هفته‌های پایانی فصل فوق‌العاده ظاهر شد و کاری کرد تا هم رتبه سوم جدول در لیگ را به دست بیاورند و هم قهرمانی جام حذفی را بگیرند تا این عملکرد او را وادار به اجرای یک خوشحالی خاص مقابل اسپورتینگ کند.

ستاره ایرانی پورتو پس از باز کردن دروازه اسپورتینگ از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید و در آغوش هواداران پورتو در ورزشگاه جامور لیسبون قرار گرفت و حدود یک دقیقه بین آنها بود تا خوشحالی خود را تقسیم کند، اما این پایان بخش شادی‌های طارمی در این بازی نبود.

طارمی که پیش‌تر هم پس از گلزنی در لیگ پرتغال مقابل براگا علامت هیس را به منتقدان خود در این فصل نشان داده بود، بار دیگر پس از زدن گل قهرمانی تیمش در جام حذفی، چنین حرکتی را به نمایش گذاشت تا دوباره سوژه رسانه‌های پرتغالی شود.

مصاحبه ستاره ایرانی پورتو پس از بازی هم نشان می‌داد که مخاطب «هیس» نشان دادن او، برخی رسانه‌های پرتغالی است؛ چراکه در طول فصل اخیر مدام به مسائل غیر فوتبالی نسبت به طارمی پرداختند و شاید کونسیسائو را هم در مسیری قرار دادند تا تصمیم بگیرد در دور برگشت فقط دو بار از بهترین گلزن خود در ترکیب استفاده کند.

2027008

طارمی در پنجمین سال حضورش در پرتغال و چهارمین فصل بازی برای پورتو، دوران سختی را پشت سر گذاشت تا راهی اینتر شود و بحث و حواشی متعدد ایجاد شده برای او در رسانه‌های این کشور کاری کرد تا تمرکز لازم را در بیشتر مسابقات نداشته باشد و حاصل عملکردش هم ۶ گل و ۴ پاس گل در لیگ، ۲ گل و ۲ پاس گل در لیگ قهرمانان، ۲ گل در جام حذفی و یک گل در لیگ کاپ باشد؛ آماری که برای یک مهاجم چندان هم بد نیست، اما او در سالیان گذشته نمایش بهتری ارائه کرده بود.

سوت پایان بازی و قهرمانی پورتو در جام حذفی هم طارمی را دیگر در فضای احساسی و کُری‌خوانی قرار نداد و مهاجم ایرانی این بار بدون اشک و حرکت خاصی که جلب توجه کند، در حلقه شادی بازیکنان‌شان و مقابل جایگاه تماشاگران، به رقص و پایکوبی پرداخت تا آخرین تصاویر او در لباس پورتو «شاد» باشد.

2027015
2027016
2027017
2027018
2027019

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.