Categories: اجتماعی

آزادسازی خرمشهر خط بطلانی بر افکار شیطانی حزب بعث عراق بود

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سعید  اوحدی روز دوشنبه در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی ویژه جانبازان فتح خرمشهر با یاد شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس و بویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان ضمن خوشامد گویی به تمامی مسئولان لشکری و کشوری حاضر در جلسه گفت: خداوند را شاکر هستیم که امروز مجلسی در خور شان شهدا و ایثارگران برگزار شد.

وی افزود: شاید برای خیلی ها سوال است که چرا عملیات بیت المقدس اینقدر برای همه ما مهم است، چه اتفاقی افتاده که نقطه عطف دفاع مقدس بوده و چه فضای سیاسی بعد این عملیات در داخل و خارج به وجود آمده است؛ همه اینها مهم است و باید دقیق تبیین شود. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایراد سخنانی درباره پیروزی و فتوحات عملیات آزاد سازی خرمشهر و حماسه‌هایی که آفریده شد گفت: حضرت امام خمینی (ره) در عملیات های بزرگ رزمندگان همواره حکمت  هایی داشتند و نامگذاری عملیات بیت المقدس نیز دارای رمز و حکمت هایی بزرگ است .

اوحدی اظهار داشت: در عملیات آزاد سازی خرمشهر رشادت ها و حماسه های زیادی توسط رزمندگان مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح و مورد حمایت استکبار جهانی انجام گرفت که جا دارد این پیروزی بزرگ را به همه مردم ایران و رزمندگان و ایثارگران باز هم تبریک گفت .

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید گفت: سیاست اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۰ در تجلیل از جانبازان دفاع مقدس خواهد بود و تاکید معاون فرهنگی آموزشی بنیاد در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران  به همین دلیل است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان سخنانی از ایثارگران عملیات بیت المقدس قدردانی کرد.

جانبازان گرانقدر مهدی طهانیان، صفت اله حسینی، داود نارنجی نژاد، علیرضا کریمی، احمد بیگلر، محمود مرندی، ایرج فریدیان و سید محمد مدنی تجلیل شدند.

سعید اوحدی از سوی تشکل های ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان خادم الشهدا و سردار قربانی به عنوان رشادت در عملیات بیت المقدس تجلیل شدند.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…

4 ساعت ago

پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

5 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

8 ساعت ago

پیام تبریک دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…

8 ساعت ago

مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و…

8 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…

8 ساعت ago