×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز توزیع ۱۵۰ هزارتن شکر، برنج و روغن ماه مبارک رمضان از شنبه

تجارت گردان | آغاز توزیع ۱۵۰ هزارتن شکر، برنج و روغن ماه مبارک رمضان از شنبه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، « حجت براتعلی » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید براینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین است، افزود: از این میزان ۵۰ هزارتن برنج، ۵۰  هزارتن روغن و ۵۰ هزارتن شکر با نرخ‌های تنظیم بازاری در اقصی نقاط کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کیفی‌بودن تزریق کالاهای اساسی در بازار اظهارداشت: طبق طرح‌های پایان سال از ابتدای اسفندماه تاکنون کالاهای اساسی مذکور به طور مداوم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گررفته است و توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان مازاد بر توزیع فعلی است.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ با نرخ هشت هزار تومان، هر کیلوگرم شکر بسته‌بندی  با نرخ پنج هزار و ۹۰۰ تومان و هر کیلوگرم روغن با نرخ‌های مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

براتعلی با بیان اینکه شکر با برچسب تنظیم بازاری تزریق می‌شود، افزود: برای نظارت بر عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری، این محصولات با بسته‌بندی متفاوت و نرخ‌گذاری به بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند کالاهای اساسی برنج، شکر و روغن مورد نیاز ماه مبارک رمضان خود را از هفته آینده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار با نرخ‌های مصوب  تامین کنند.

به گفته وی، طبق ابلاغیه‌ها و طرح‌های اجرایی نظارت عرضه این کالاها در شبکه‌های توزیع بازار توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان بازرسی کشور و اصناف انجام می‌شود.

عرضه نزدیک ۲۳ میلیون تن کالای اساسی در سال ۹۸

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه شرکت بازرگانی دولتی ایران تنظیم بازار کالاهای اساسی همچون  گندم، آرد ، شکر و برنج را برعهده دارد گفت: سال گذشته براساس تکالیف مقرر شده در مجموع نزدیک  ۲۳ میلیون تن کالای اساسی و راهبردی تامین و تزریق شده است.

وی اظهارداشت: از این میزان ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن گندم خرید داخلی ، ۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتن آرد ( نانوایی، صنایع آرد شامل صنایع ماکارونی و شیرینی و شکلات)، یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن شکر، ۵۴۲ هزارتن روغن و  ۲۲۵ هزارتن برنج در اقصی نقاط کشور توزیع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.