×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
آغاز جشنواره آموزش رایگان دانا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «دانا»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از روش‌های نوین و پیشرو در حوزه آموزش آنلاین، جشنواره آموزش رایگان آکادمی دانا را برگزار کرده است.

در این جشنواره، کاربران دانا می‌توانند با مراجعه به بخش آکادمی دانا در وب‌سایت دانا، به تمام دوره‌های آموزشی این آکادمی، شامل مباحثی در دسته‌بندی‌های بازاریابی، مالی و سرمایه‌گذاری، مدیریت پروژه، مهارت‌های فردی، سبک زندگی، کامپیوتر و گرافیک، استارتاپ، دبیرستان و کنکور، هنر و…، به صورت رایگان و تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ از طریق وب‌سایت دانا به نشانی danaapp.ir/campaign، دسترسی داشته باشند.

همچنین در بخش دیگر این جشنواره، کاربران داناپلاس می‌توانند تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، پلن‌های مختلف این سرویس را تا ۹۰ درصد با تخفیف خریداری کرده و از امکانات آن شامل برگزاری جلسه آنلاین، کلاس آنلاین، وبینار و…، بهره‌مند شوند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار سرعت نسل پنج در ایران، با ایجاد زیرساخت مناسب و ارائه پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا به کاربران خود، این امکان را می‌دهد تا به محتواهای آموزشی متنوع، معتبر و تعاملی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند و با انتخاب دوره‌های آموزشی دلخواه، یادگیری آسان و مفید را تجربه کنند. همچنین سرویس دانا پلاس ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.