×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز زندگی مشترک ۱۳۲ هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران طی ۱۱ ماه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با پرداخت مستمر وام ازدواج به متقاضیان و جوانان ایرانی، سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به جوانان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی دارد براین اساس بانک ملی ایران طی ۱۱ ماه اخیر در مجموع مبلغی به ارزش ۲۷۱ هزار و ۳۳ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده است تا به عنوان یکی از حامیان اصلی ازدواج جوانان محسوب شود.

بانک ملی ایران طی سال های گذشته، تکالیف و وظایف محوله خود درخصوص پرداخت وام ازدواج را به طور کامل به انجام رسانده و امارها نشان می دهد پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک ملی از سیر صعودی مطلوبی برخوردار است.

لازم به ذکر است، با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی در این مدت، بانک ملی ایران به طور متوسط ۴۰۰ فقره وام ازدواج در هر روز پرداخت کرده است. 

گفتنی است، بانک ملی ایران در همین مدت ۹۲ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ۱۴۷ هزار و ۹۹۵ متقاضی پرداخت کرده است.

این بانک وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی خود تنها با دریافت یک ضامن معتبر در تمامی شعب پرداخت می‌کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.