×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «جهان افروز»

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، شرکت جهان افروز که تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی با تجهیزات و ماشین‌آلات بروز می‌باشد در نظر دارد میزان ۲۵۰ میلیارد ریال تأمین مالی جمعی از طریق پلتفرم آی‌بی‌کراد را با هدف تأمین سرمایه در گردش به‌منظور تولید و فروش بخاری گازی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی انجام دهد.

سود مشارکت در این طرح برای سرمایه‌گذاران معادل ۳۴ درصد علی‌الحساب سالانه با تواتر پرداخت سود مشارکت بصورت ۳ ماه یکبار می‌باشد. همچنین سرمایه‌پذیر جهت تضمین گواهی‌های شراکت این طرح، نسبت به ارائه ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی و چک صیادی اقدام نموده است.

بر اساس این گزارش حداقل میزان مبلغ مشارکت در این طرح برای سرمایه‌گذاران ده میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵ میلیارد تومان تعیین شده و دوره جمع‌آوری وجوه طرح نیز از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ به مدت ۱۴ روز در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است این شرکت در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب درآمدی حدود ۱۷۴ و ۷۰۰ میلیارد تومان را رقم زده است.

سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از زمان شروع فعالیت تا به امروز حدود ۳ همت تامین مالی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده که آن را به بزرگترین و موفق‌ترین سکوی تأمین مالی کشور بدل نموده است.

سرمایه‌گذاران برای مشارکت در این طرح و سایر طرح‌های آی‌بی‌کراد و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی‌بی‌کراد و یا شعب سوپر مارکت‌های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن در سراسر کشور مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.