Categories: ورزشی

آماده‌سازی زمین چمن تختی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال

حمیدرضا حسین پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی اظهار کرد: زیرسازی و تعویض چمن طبیعی ورزشگاه تختی پس از ۱۰ سال پیگیری در حال انجام است و تا اواخر این هفته لوله‌های زهکش آن نصب می‌شود و بعد از خاک ریزی، کاشت چمن آن عملیاتی خواهد شد. پیش‌بینی ما آماده سازی و بهره‌برداری زمین چمن ورزشگاه تا نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

وی گفت: طی بازدیدی که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی داشت، ۷ میلیارد تومان در سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی سایر بخش‌های این مجموعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی آن اختصاص پیدا کرد که امیدوارم با تخصیص این میزان اعتبارات و با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال کار بازسازی این مجموعه ورزشی به پایان برسد.

حسین پور تصریح کرد: ورزشگاه تختی در سال ۱۳۴۵ ساخته شده و سال ۵۴ افتتاح شده است. پست‌های برق این ورزشگاه در طی این مدت تغییر نکرده و مشکلات زیادی دارد. حتی در سقف معلق آن که با کابل نگهداری می‌شود، تعدادی از این کابل‌ها فرسوده شده و ضریب ایمنی آن را کاهش داده است. البته بیشترین بحث مربوط به بازسازی ورزشگاه تختی مقاوم‌سازی سکوها، ایمن‌سازی و مقاوم کردن بخش سرپوشیده ورزشگاه، کابل‌های معلق، تعویض نور استادیوم و مقاوم سازی سازه است که سعی داریم در بازه زمانی و با تخصیص اعتبارات کار بازسازی را سریعتر به سرانجام برسانیم.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان همچنین در خصوص وضعیت بازسازی سقف سازه ورزشگاه تختی نیز گفت: سقف سازه ورزشگاه توسط مشاورین شرکت‌های دانش بنیان داخلی پس از عقد قرارداد در حال بررسی است و قرار است پس از ارائه نظرات کارشناسی، بهترین تغییرات و بازسازی در سازه صورت بگیرد.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

8 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

12 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

13 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

13 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

14 ساعت ago