×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳

تجارت گردان | آمادگی سامانه ثبت‌نام دریافت هدیه روز خبرنگار و ازدواج

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،آذری جهرمی دیشب در این توئیت افزود: سامانه ثبت‌نام برای دریافت هدیه روز ازدواج و روز خبرنگار آماده شد، ⁩ یک هدیه هم به عنوان یادبود در نظر گرفتیم که اگر مایل بودید تقدیمتون کنیم، مخصوصا برای خبرنگار‌هایی که در هفته گذشته، ازدواج کرده باشند! جهرمی گفت: سایت ICTGifts.ir برای ثبت نام متقاضیان فعال شده است.
وی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در وزارت ارشاد به عنوان فعالان عرصه اطلاع‌رسانی ثبت‌نام کرده‌اند، ولی آمار کسانی که فعالیت خبری می‌کنند چیزی حدود دو برابر این عدد است و باید در این زمینه با وزارت ارشاد به یک استانداردی برسیم.

جهرمی افزود: به محض ثبت‌نام و تائید وزارت ارشاد به صورت خودکار ارائه اینترنت رایگان را فعال می‌کنیم که البته اینترنت تلفن همراه است. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه از جمله خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان خبری و همه کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی فعال هستند در خصوص هدیه دولت به خبرنگاران گفت: رئیس جمهوری با پیشنهاد مربوطه به هدیه ارائه اینترنت رایگان به خبرنگاران، مبنی بر اینکه خبرنگارانی که در کشور فعالیت می‌کنند ابزار اصلی آن‌ها فضای مجازی است، موافقت کرده و دستور دادند که این امر اجرایی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.