×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
آموزش جان دانا به نمایندگان و شبکه فروش استان یزد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، پس از معرفی محصول جدید این شرکت در حوزه بیمه‌های زندگی، مراحل آموزشی فروش این بیمه‌نامه در شعب سراسر کشور آغاز شده است. “جان دانا” که محصولی منحصر به فرد بوده و تحولی اساسی در بیمه‌های زندگی کشور ایجاد می‌کند، به بازار آمده تا جانی تازه به رمق بی‌جان صنعت بیمه تزریق کند.

در ادامه برگزاری همایش‌های آموزشی “جان دانا”، دکتر ابراهیم کاردگر، مدیرعامل، عبدالحسین پهلوان، رئیس هیئت مدیره، محمدعلی اسمعیل نیا مدیر دفتر حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل، عزت اله حقیقتی مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز، دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، پژوهش و توسعه، رامین رحمانی سامانی، سرپرست منطقه ۴ و مهدی ربیعی طراح بیمه‌نامه “جان دانا” راهی شعبه یزد شدند تا نمایندگان و شبکه فروش این شعبه را با مراحل مختلف فروش بیمه‌نامه “جان دانا” آشنا کنند.

در این همایش ابتدا رحمانی سامانی، سرپرست منطقه ۴، طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به مدعوین، گزارشی از عملکرد شعبه یزد ارائه و همکاران این شعبه را به تلاش مضاعف برای فعالیت در حوزه محصول جدید بیمه دانا با نام “جان دانا” فراخواند.

سپس دکتر کاردگر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در سخنانی با تشریح وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از ارائه محصولات جدید این شرکت به بازار بیمه مانند مهر دانا و رفاه دانا سخن گفت و سپس به تفصیل در باره کلیات و جزئیات بیمه‌نامه “جان دانا” برای نمایندگان صحبت کرد و خواستار تلاش مضاعف شبکه فروش برای جذب پرتفوی در ارتباط با این محصول شد.

در این همایش آموزشی، همچنین دکتر مهدی احراری، مدیر آموزش، پژوهش و توسعه، عزت اله حقیقتی مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز و سپس مهدی ربیعی طراح “جان دانا”، در خصوص جزییات بیشتر محصول جدید این شرکت با نام “جان دانا” توضیحات مفصلی برای نمایندگان ارائه کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.