×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳
آیین رونمایی از طرح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران در استان خوزستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران درحاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران در اجرای سیاست های کلان خود مبنی بر ارائه خدمات پررنگ به جامعه بیمه گذاران علی الخصوص زیاندیدگان ناشی از وسائط نقلیه موتوری در حوادث رانندگی، با توجه به  انتظارات بیمه گذاران و شیوع بیماری کرونا، طرح پرداخت خسارت آنلاین در استان خوزستان را اجرایی کرد.

    مدیرعامل بیمه ایران افزود: در خردادماه سال جاری طرح پرداخت خسارت آنلاین را به صورت پایلوت در کلان شهر تهران برای خسارت های تا مبلغ ۳۰ میلیون ریال و بدون نیاز به حضور وارزیابی خسارت زیان دیده وصرفا با اعلام خسارت به صورت الکترونیکی، آنلاین وغیر حضوری انجام دادیم. برای خسارت های مازاد بر ۳۰میلیون ریال نیز به جهت چابک سازی وحذف فرآیندها به صورت هوشمند و از طریق سامانه ایران من، مقصر وزیان دیده مدارک مورد نیاز برای پرونده را در سیستم نرم افزاری بارگذاری می کنند و تا مرحله ارزیابی به صورت الکترونیکی انجام می شود و در ادامه زیان دیده برای ارزیابی خسارت خود به واحد های اجرایی مراجعه می کند.

   وی اضافه کرد: سیستم اعلام خسارت الکترونیکی بیمه ایران درخسارت های مازاد بر ۳۰میلیون ریال، برای جلوگیری از اتلاف وقت زیان دیدگان، همزمان با مدیریت بارگذاری اسناد درسیستم اعلام خسارت ، زمان مراجعه فرد زیان دیده برای ارزیابی خسارت را متناسب با ترافیک واحد های اجرایی به صورت هوشمند مدیریت واعلام می کند تا زیاندیده در زمان مراجعه بدون اتلاف وقت ودر سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید.

    دکتر رضایی، آسیب شناسی اولیه در پایلوت استان تهران برای پرداخت الکترونیکی خسارت در سایر استان ها را مهم دانست وتصریح کرد: باتوجه به بلوغ سیستم نرم افزاری شرکت در اعلام خسارت آنلاین و غیرحضوری، مقصر و زیاندیده، امروز برای اولین بار،کلان شهر اهواز نیز به دلیل گستره وسیع استان و تردد پرحجم خودروها در راه های مواصلاتی استان به عنوان اولین استان بعد از تهران، به چرخه اعلام خسارت آنلاین والکترونیکی حوادث ناشی از وسائط نقلیه موتوری متصل شد.

    مدیرعامل بیمه ایران، در پایان تاکید کرد: سیاست بیمه ایران متمرکز برخدمات پس از فروش بنا شده است؛ از این رو برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان خود، به محض گذر از دوره پایلوت استان خوزستان، موضوع اعلام خسارت آنلاین در تمامی استان های کشور تسری خواهد یافت.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.