×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ابتلای تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های بین شهری به کرونا/ کاهش ۸۰ درصدی سفر/ دولت در بسته‌های حمایتی به جای خساست، خساوت به خرج دهد

تجارت گردان | ابتلای تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های بین شهری به کرونا/ کاهش ۸۰ درصدی سفر/ دولت در بسته‌های حمایتی به جای خساست، خساوت به خرج دهد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، احمدرضا عامری در گفت‌وگو با ایلنا درباره میزان خسارت وارد آمده شرکت‌های فعال در حمل و نقل جاد‌ه‌ای اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه با کاهش ۸۰ درصدی سفر مواجه بودیم که آسیب جدی بر اقتصاد کسب و کار در این حوزه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار راننده فقط در بخش اتوبوس‌های بین شهری فعال هستند، گفت: این شرایط معیشت رانندگان را تحت تاثیر قرار داده و ادامه آن میزان خسارت را افزایش می‌دهد.

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با تاکید بر اینکه الان وقت خساست دولت نیست، اظهار داشت: بسته حمایتی برای رانندگان در نظر گرفته‌اند اما حمایت از جنس ارایه وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد البته می‌دانیم که دولت هم در شرایط خوب مالی قرار ندارد.

عامری ادامه داد: سال‌های سال دست دولت در جیب مردم بود و امروز نباید با خساست با بیت المال از مردم حمایت کند امروز دولت باید در مقابل مردم سخاوت به خرج دهد.

وی درباره تعداد رانندگان مبتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: هر چند پروتکل‌های اعلام شده برای ضدعفونی و پیشگری از شیوع ویروس کرونا به اجرا رسید اما تعدادی از رانندگان هم مانند سایر افراد به این ویروس مبتلا شدند. با یکی از رانندگان که صحبت می‌کردم مدعی بود در ۵۰ روز گذشته مبتلا شده بنابراین نمی‌توان شیوع این ویروس را انکار کرد.

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری تاکید کرد: در حال حاضر اتحادیه از تعداد رانندگان مبتلا به این ویروس و بهبودیافتگان اطلاعات و آمار دقیقی ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.