×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابراز امیدواری سرپرست پیکان برای قضاوت خوب داور در دیدار برابر پرسپولیس

سعید دقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: پیکان از نظر بودجه در جدول جز سه تیم پایین باشد. ما بازیکنان جوان داریم و سیاست آقای محمدی به عنوان مدرعامل باشگاه طوری بوده که در بحث آکادمی‌ها و استعدادیابی کارهای خوبی انجام شده تا بتوانیم از ظرفیت آکادمی باشگاه استفاده کنیم. با همین ساست مربی‌ای انتخاب کردیم که نگاه ویژه به جوانان داشته باشد و الان هم میانگین سنی تیم ما زیر ۲۵ سال است.

وی افزود: شروع خوبی در لیگ داشتیم و در یکی دو بازی به خاطر بدشانسی نتایج دلخواه خودمان را کسب نکردیم. در دیدار برابر استقلال هم با وجود بازی خوبی که انجام دادیم روی یک اشتباه شیرازه تیم برهم خورد و روی ضربات ایستگاهی هم خوب کار نکردیم.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در ادامه درباره مصاف تیمش برابر پرسپولیس هم گفت: بازی کردن برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای تیم  ما سخت است. در هر صورت تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و من به عنوان سرپرست تیم و مشاور اجرایی مدیرعامل سعی می‌کنم نیازهای تیم را برطرف کنم. برای بازی با پرسپولیس باید خیلی بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا موفق بشویم.

وی به اشتباهات داوری اشاره کرد و گفت: داوران مثل همه مردم بسیار نجیب هستند و قشر زحمتکشی هستند و با توجه به تلاشی که انجام می‌دهند درآمد قابل قبولی ندارند. با توجه به شرایط اقتصادی باید بپذیریم داوران کار سختی را برای قضاوت دارند. در این شرایط داوران باید برای بازیکنانی قضاوت کنند که از نظر مالی ارزش ده‌ها برابری دارند. در این چند هفته اخیر باید قبول  کنیم در داروی اشتباهاتی رخ داده اما این اشتباهات سهوی است. در خیلی از کشورهای دنیا سیستم VAR به داوران کمک می‌کند اما ما در اختیار نداریم. ما از داوری ضربه خوردیم اما در مجموع داوران برای ما قابل احترام هستند. در بازی برابر استقلال با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم داور عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در بازی‌ بعدی هم اینگونه باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.