Categories: بانک و بیمه

ابراز رضایت وزیر ارتباطات از کیفیت خدمات اپلیکیشن«بله»

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بله» به‌عنوان پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران به تازگی امکان جدید برقراری تماس صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

در این قابلیت جدید، کاربران می توانند علاوه ‌بر امکان چت و ارسال فایل صوتی، به‌راحتی و تنها با دسترسی به اینترنت، با مخاطبان خود تماس برقرار کنند.

همچنین کارت ‌به ‌کارت در چت، مدیریت مالی شخصی، امکانات کانال‌داری و گروه‌داری، تبلیغات، ویترین بله و… از دیگر امکانات کاربردی و نوآورانه‌ای هستند که در طول چند سال اخیر به کاربران «بله» عرضه شده است.

«بله» از هفت سال قبل با سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران ایجاد شده و در این سال‌ها با ارائه انواع خدمات بانکی و پیام‌رسانی توانسته است رضایت بیش از ۱۵ میلیون کاربر خود را براورده کند.

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

5 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

6 ساعت ago

آگهی مزایده فروش سهام شرکت فن آوری ارتباطات همگرارایانه

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۰۲۵۲۵ متعلق به بانک ایران زمین…

6 ساعت ago

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی،…

6 ساعت ago

مراسم اجرای پویش مهر بانک سپه در استان تهران برگزار شد

مراسم ارسال بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک سپه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار…

6 ساعت ago